بسیج دانشجویی دانشگاه زابل؛

امیدواران به آمریکا، حرف و عمل خود را انقلابی و ضداستکباری کنند

دانشجویان انقلابی دانشگاه زابل در اعتراض به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مسجد این دانشگاه تجمع کردند و به قرائت بیانیه پرداختند.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۰۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از سیستان و بلوچستان؛ دانشجویان انقلابی دانشگاه زابل در اعتراض به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مسجد این دانشگاه تجمع کردند و به قرائت بیانیه پرداختند.
 
متن بیانیه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خوشبین نیستم چون تجربه من این را نشان می دهد. آمریکایی ها، هم غیر قابل اعتمادند ،هم غیر منطقی اند،هم در برخوردشان صادق نیستند . خود آنها عملا این را تایید کردند.
امام خامنه ای 30/4/1392
 
در ایام عزادارای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ماهی که سر تا سر آن رشادت و جانفشانی است قرار گرفته ایم.
 
عاشورا نه میدان مذاکره بلکه میدان رویارویی و مبارزه و آزادی بود. حال که یاوه گویی های ابلهانه و گستاخانه رییس جمهور آمریکا علیه ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی بر همگان مشخص شد اعلام می داریم:
 
به عنوان وظیفه دینی و انقلابی همواره تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی با اطاعت از مقتدای عظیم الشان و رهبری عزیزتر از جانمان حضرت امام خامنه ای هستیم و خواهیم بود.
 
اهمیت و ضرری که فتنه 88 به جمهوری اسلامی ایران می زند تمام نشدنی است و امروز دیدیم ترامپ اظهار علاقه خود را  نسبت به اهالی فتنه اعلام کرد.
 
این استراتژی آمریکاست که جهموری خواهان با مذاکراتی چون برجام از ایران امتیاز می گیرند و دموکرات ها بر ایران می تازند که باید امتیاز بیشتری از ایران گرفته شود. مسئله ای که بر آن هردو تاکید دارند.
 
برخی که در داخل نظام جمهوری اسلامی ایران خواب آمریکا را می دیدند حال پس از رو شدن چندین باره چهره پلید آمریکا انتظار می رود در میدان حرف و عمل انقلابی عمل کنند.
 
برهمگان روشن است که حملاتی تروریستی شبیه 11 سپتامبر را چه کسانی برنامه ریزی کرده اند اگرچه ترامپ با پول های سعودی که در جیب خود دارد سعی در تطهیر کردن آل سعود را دارد اما جنایات رژیم کودک کش آل سعود به هیچ عنوان تطهیر شدنی نیست و ان شالله به زودی همراه با رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.
 
در سال 92 به بهانه مشکلات اقتصادی صنعت هسته ای کشور را نابود کردند و اینک در سال 96 قصد آن دارند برنامه موشکی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که نهادی است مردمی از میان بردارند اما ملت شریف ایران این بار همراه با الهام از آموزه های پیر جماران امام خمینی و رهبری امام خامنه ای نخواهند گذاشت که هیچ قدرتی ایران را تهدید کند.
 
ترامپ باید بداند که نام خلیج فارس را از کماندوهای خود بپرسد که چگونه اشک ریزان اظهار پشیمانی کردند. نام خلیج فارس قبل آنکه حتی آمریکایی کشف شود خلیج فارس بوده و هست.
 
ما به نمایندگی از مجموعه دانشگاهی اقدامات ضد بشری شیطان بزرگ را محکوم می کنیم و همگان را به پرهیز از دلخوشی و دل بستن این دشمن خبیث دعوت می نماییم.
 
والسلام علی والتبع الهدی
 
photo_2017-09-28_12-05-01-(1).jpg


photo_2017-09-28_12-05-04.jpg


photo_2017-09-28_12-05-08.jpg


photo_2017-09-28_12-05-12.jpg
ارسال نظرات