یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

استقبال روستائیان از ارائه مشاوره ازدواج توسط بسیجیان جهادگر

اسلامی گفت: برگزاری کلاس های مشاوره مانند مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تحصیلی و روانشناسی توسط کارشناسان مربوطه که اعزام می کنیم انجام می شود و خوشبختانه با استقبال بسیار زیادی از ناحیه روستائیان مواجه شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۰۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

سمیه اسلامی بسیجی جهادگر و مسئول گروه جهادی شهید عزیزاللهی شهرستان فارسان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات جهادرگان بسیج در روستاهای محروم و دورافتاده اظهار داشت: گروه جهادی شهید عزیزاللهی شامل 50 نفر از جهادگران بسیجی است که در زمینه عمرانی، فرهنگی، تربیتی و پزشکی و فرهنگی در روستاهای محروم این شهرستان فعالیت می کنند.

مسئول گروه جهادی شهید عزیز اللهی افزود: در زمینه عمرانی خدماتی همچون تعمیرات و بازسازی مسجد و حسینیه و کارهای مربوط به برق کشی و لوله کشی ساختمان توسط برادران جهادگر انجام می شود.

این بسیجی جهادگر خاطر نشان کرد: برنامه های کمک درسی دانش آموزان در پایه دبیرستان و گروه سرود در پایه دبستان و برگزاری کلاس های مشاوره مانند مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تحصیلی و خانوادگی و روانشناسی توسط کارشناسان مربوطه که اعزام می کنیم انجام می شود و خوشبختانه با استقبال بسیار زیادی از ناحیه روستائیان مواجه شد.

 

ارسال نظرات