معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز

دانش آموز البرزی منتخب شورای‌ مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور شد

مهران نیا گفت : در دومین اجلاسیه دوازدهمین کنگره اتحادبه انجمن های اسلامی دانش آموزان که در اردوگاه شهیدباهنر تهران برگزارشد، دانش آموز دختر البرزی به عنوان عضو شورای‌ مرکزی انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۷۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهران نیا معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: با رأی دانش‌آموزان قرارگاه ملی اتحادیه، زهرا معدن کن از استان البرز به مدت یک سال به عنوان عضو شورای‌ مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور انتخاب شد.

دانش آموز البرزی منتخب شورای‌ مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور شد

وی اظهار کرد: این دانش آموز البرزی از مجموع 76 رای ماخوذه ، توانست با 55 رای حداکثر آرا را از آن خود کند.

مهران نیا بیان کرد: شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در کشور است.

وی خاطر نشان کرد: این اتحادیه متشکل از یک نفر منتخب و دو نفر کارشناس به انتخاب نماینده مقام معظم رهبری در این تشکل دانش‌آموزی، نماینده وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل، دو عضو منتخب دانش‌آموز و دو عضو منتخب غیر دانش‌آموز که در انتخابات کنگره برگزیده شده‌اند، می باشد.

مهران نیا یادآور شد: شرکت و اعلام نظر در جلسات شورا، انتقال نظرات دانش‌آموزان به شورا در مباحث مختلف، اطلاع‌رسانی از عملکرد شورای‌ مرکزی به دانش‌آموزان منتخب سراسر کشور، مشارکت در جهت بازخوردگیری و بهره‌مندی از نظرات دانش‌آموزان پیرامون مصوبات شورای‌ مرکزی و فعالیت‌های تشکیلاتی از جمله وظایف شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در کشور را تشکیل می دهد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان البرزی توانمندی و مهارت ویژه ای دارند که به مراکز مهم تصمیم گیری در حوزه دانش آموزی از جمله مجلس و شورای مرکزی اتحادیه دانش آموزی راه پیدا می کنند که این مهم در استان البرز باید تقویت شود.

استان البرز حدود 463 هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها