امام جمعه ابرکوه:

اهمیت مهد کودک ها کمتر از دانشگاه نیست

امام جمعه ابرکوه در دیدار رئیس اداره بهزیستی و مدیران و مربیان مهد کودک های شهرستان، گفت: اهمیت مهد کودک کمتر از دانشگاه نیست.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۴۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، رئیس اداره بهزیستی ابرکوه به همراه جمعی از مدیران، مربیان و مسولین مهد کودک های تحت نظارت با حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر از حاضرین که در جهت رشد و ارتقاء نونهالان تلاش می کنند، اظهار کرد: اهمیت مهد کودک کمتر از دانشگاه نیست. زیرا دانشگاه به نوعی خروجی همین مهد کودک ها است.

حسینی افزود: اگر بخواهیم وضعیت جامعه را از نظر علمی، فرهنگی و فکری رصد کنیم در حقیقت باید زیر ساخت های فکری و فرهنگی دانشگاه ها را بررسی کنیم. در همین راستا باید نگاه مان متوجه مهد کودک ها شود، که شاکله شخصیت نسل های فردا توسط همین مهد کودک ها شکل می گیرد.

وی بر سرمایه گزاری معنوی بر کودکان اشاره کرد و از همه مسئولین به ویژه عوامل صدا وسیما خواست، تا در زمینه رشد و شکوفایی معنوی کودکان بیشتر تلاش کنند و کارهای منکر و معروف و به طور کلی بدی ها و خوبی ها را برای آنها تبیین کنند.

حضور 870 نونهال در مهد کودک های ابرکوه
زهره اکرمی رئیس اداره بهزیستی ابرکوه ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد پرسنل اداره، بیان کرد: در حال حاضر تعداد 12 مهد کودک در شهرستان دایر است که شامل دو مهد قرآن، یک آدینه مهد و 9 مهد خصوصی شهری است.

اکرمی افزود: همچنین تعداد 29 روستا مهد وجود دارد که در مجموع همه مهدها با بیش از870 نفر کودک در ابرکوه تحت نظارت اداره بهزیستی فعالیت می کنند.
ارسال نظرات