خبرهای داغ:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

ایجاد اشتغال پایدار مهم ترین راهبرد مسئولان در مبارزه با مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقیدر نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در چاراویماق با تاکید بر لزوم توجه به آسیب های اجتماعی، ایجاد اشتغال پایدار و غنی سازی اوقات فراغت را مهم ترین راهبرد مسئولان در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۳۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدعلی نصرتی افزود: اهتمام مردم و مسئولان برای ایجاد زمینه های لازم در پیشگیری از پدیده شوم اعتیاد، گام مهمی در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد بود.
وی اضافه کرد: فرهنگ سازی، آگاه سازی و ریشه یابی در زمینه ریشه کنی معضل شوم اعتیاد به مواد مخدر در کنار برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مهم ترین اولویت در مبارزه با این پدیده خانمان سوز در جامعه کنونی کشورمان است.
نصرتی ادامه داد: ایجاد زمینه برای اشتغال زایی، کارآفرینی و نیز توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی برای مشارکت هرچه بیشتر جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنان، مهم ترین راهکار برای پیشگیری از گرایش نسل جوان جامعه به سوی آسیب ها و پدیده های شومی چون اعتیاد است.
فرماندار چاراویماق نیز در این نشست، مواد مخدر را بزرگ ترین آسیب اجتماعی عنوان کرد و گفت: ریشه یابی و ارائه راهکارهای اساسی و عملی در زمینه پیشگیری از مواد مخدر در این شهرستان مورد توجه مسئولان نهادهای اجتماعی و فرهنگی قرار گیرد.
رحیم بلال زاده با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ در این شهرستان افزود: افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان، نشان از احساس مسئولیت و دلسوزی مسئولان این شهرستان در ریشه کنی پدیده شوم اعتیاد دارد.
وی با اشاره به مقابله قاطع با پدیده قاچاق در این شهرستان ادامه داد: قاچاق کالا، معضلی بسیار بزرگ برای جامعه بوده و منشا ناهنجاری های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی همچنین از عملکرد موفق نیروی انتظامی این شهرستان در کسب رتبه برتر در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان خبر داد.
نعمتی دادستان عمومی و انقلاب چاراویماق نیز با تاکید بر لزوم ایجاد کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان از مسئولان شهرستانی خواست تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها