خبرهای داغ:
در پاسخ به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا؛

مرکز فرهنگی و خانواده سپاه شهداء بیانیه صادر کرد

اقدام خصمانه و سرشار از نفرت آمریکا علیه بزرگترین نهاد ضد تروریستی یعنی سپاه؛ سند محکم موفقیت های سپاه و استیصال دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۱۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

بسمه تعالی

سپاه پاسداران قدرت برتر ضد تروریستی در جهان و در خط مقدم مقابله با توطئه هاست

در دوران پس از انقلاب و در اوایل انقلاب که سپاه پاسداران شکل گرفت؛ این نهاد مقدس برای مبارزه با تهدیدات درونی و بیرونی سینه سپر کرد و مقابله با ضد انقلاب در مناطق غرب و مناطق کوهستانی غربی کشور و انجام عملیات‌های مهمی مثل آزادسازی "خرمشهر" و آزادسازی بیش از 5 هزار کیلومتر مربع از خاک کشورمان در "عملیات فتح‌المبین"  که دشمن را تا سرحدات خود عقب راند، نمونه‌ای از آن بود.

مدیریت جهادی در طول 8 سال دفاع مقدس و بازسازی کشور، مدیریت جهادی در عرصه تقویت توان دفاعی کشور با وجود تحریم‌های گسترده، مدیریت جهادی در مقابله با تحریم‌ها با حضور فعال در عرصه عمرانی و زیربنایی کشور که نقش مهمی در توسعه کشور و مقابله با طراحی‌‌های دشمنان داشته، مدیریت جهادی در ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در میان اقشار جامعه و... از جمله شاخصه‌های مدیریت جهادی در عمر با برکت سپاه بوده است.

نقش بی بدیل سپاه پاسداران در صیانت از استقلال، امنیت، تمامیت ارضی و ارزش های دینی و ملی در سایه توجه و پیروی از فرامین فرمانده کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز(حفظه الله) و پشتوانه مردمی، بر کسی پوشیده نیست تا جایی که پیشرفت و شکوفایی روز افزون این نهاد ولایی و ارزشی، دشمنان اسلام و انقلاب را نگران کرده است.

بحمدالله امروز شاهد توفیقات روز افزون سپاه در عرصه های نظامی، دفاعی و امنیتی هستیم و توانمندی سپاه با حضور نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص و رویش شهید "حججی ها" رعشه بر دل دشمنان و بدخواهان کشور و نظام اسلامی افکنده است.

اقدام خصمانه و سرشار از نفرت آمریکا علیه بزرگترین نهاد ضد تروریستی یعنی سپاه؛ سند محکم موفقیت های سپاه و استیصال دشمنان است.

مرکز فرهنگی و خانواده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با محکوم کردن اقدامات شیطانی آمریکای جنایتکار در منطقه و اظهار نظرهای بی شرمانه در خصوص نهاد انقلابی و مقدس، پشتیبانی خود را از رزمندگان این نهاد ولایی اعلام نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را در صیانت از انقلاب اسلامی تحت زعامت و فرماندهی کل قوا از درگاه خداوند منان خواستاریم.

مرکز فرهنگی و خانواده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی

ارسال نظرات