یادواره شهدا دستاورد بزرگ فرهنگی در جامعه دارد

حفظ آرمان های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان روح مقاومت را در جامعه جاودانه می کند.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۲۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یاسوجیادواره‌های شهدا دستاورد بزرگ فرهنگی در مراسم یادواره ۹ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و ۵ شهید گمنامی که در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج و گچساران خاکسپاری شدند گفت: حفظ آرمان‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان روح مقاومت را در جامعه جاودانه می‌کند.
آقای مظفر با بیان اینکه شهدا با درکی عمیق از شرایط انقلاب با تاسی از امام حسین (ع) و قیام عاشورایی مولایشان خالق زیباترین و گرامی‌ترین حماسه‌ها برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی شدند افزود: غنای روحی و بی نیازیِ شهیدان، اراده‌ی آنان را برای دفاع از حریم ولایت مصمم کرد آنگونه که حماسه سازی‌های آن‌ها امروز عامل مهم اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.
عضومجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدا در راه خدا از شیرین‌ترین سرمایه‌ی وجودی خود گذشتند.
سردار شهابی فر از فرماندهان محور مقاومت در رویارویی با تکفیری‌ها و از یادگاران سرافراز ۸ سال دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره‌ی شهدا به تشریح شرایط سیاسی منطقه پرداخت و گفت: قدرت‌های جهان امروز به صلابت ایران اسلامی معترف هستند و شاهدیم که به لطف حضور دلسوزانه جمهوری اسلامی ایران در رویا رویی با تروریست‌ها آمریکا و همدستانش در طرح توطئه بزرگ تجزیه‌ی منطقه ناکام ماندند.
محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج هم در سخنانی عزتمندی جمهوری اسلامی ایران را یاد آور شد و گفت: شهدا به تاریخ ملت ایران اصالت و شرافت بیش از پیش بخشیدند.
در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خانواده‌های شهدا‌ی دانشگاه آزاد اسلامی استان قدردانی شد.
همچنین شرکت کنندگان با حضور بر تربت مطهر شهدای گمنام با نثار دسته گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.
ارسال نظرات