فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس؛

باید باروحیه‌ای انقلابی و باصلابت در مقابل دشمن ایستاد/ 8 سال دفاع مقدس تاریخی برای عبرت گرفتن دشمن است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس گفت: دشمنی مستکبران شیطان‌صفت تمامی ندارد ولی باید بدانند که آزموده را آزمودن خطا است.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۶۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علی لشگری شامگاه دیروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده هان حوزه مقاومت بسیج ۳۲۱ شهید باهنر مشکین‌دشت که در سالن اجتماعات پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین‌دشت برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی پر از فراز و نشیب‌های فراوان است و شرایط حساسی در بحث بین مللی همواره حاکم بوده است.

باید باروحیه‌ای انقلابی و باصلابت در مقابل دشمن ایستاد/ 8 سال دفاع مقدس تاریخی برای عبرت گرفتن دشمن است

وی افزود: نزدیک به 4۰ سال است که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران در حال طراحی و اجرای توطئه علیه کشور و مردم ما هستند و نمونه آن جنگ تحمیلی 8 ساله بود که به زیبایی صحنه‌هایی از دفاع مقدس را خلق کرد.

این مسئول بیان داشت: عاملی که سبب پایداری و استحکام این انقلاب باوجود توطئه‌های خبیثانه دشمن است، نعمتی بنام ولایت می‌باشد.

لشگری ادامه داد: رزمندگان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس، نقشه‌های دشمن را باهدف براندازی بااراده و ایستادگی خود، نقش بر آب نموده و ثابت کردند هیچ قدرتی توان براندازی نظام انقلابی ملت ایران را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: عداوت‌های دشمنان از قبل از پیروزی انقلاب تاکنون ادامه داشته است و دشمنی مستکبران شیطان‌صفت تمامی ندارد که ازجمله اقدامات شوم آن‌ها از بعد از پیروزی انقلاب مواردی چون فتنه ۸۸ و حمله اخیر تکفیری‌ها به مجلس بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با اشاره به اینکه ملت و نظام ایران با دشمنان شیطان‌صفت بسیاری روبه‌رو است، تصریح کرد: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری این دشمنان قابل‌اعتماد نبوده و نیستند و جز منافع خود، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

لشگری گفت: کشورهایی چون آمریکا و انگلیس دارای روحیه‌ای خبیثانه و متجاوز هستند و حتی ملتی که با خودشان همراه و متحد هست را از خود جدا می‌دانند و تنها در راستای تأمین منافع خود قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه این مزدوران هیچ‌گاه از روحیه مزدورانه خود دست نخواهند کشید، بیان داشت: اگر روزی بحث هسته‌ای با ایران هم حل شود آن‌ها وارد بحث موشکی و حقوق بشر می‌شوند و در راستای عدم پیشرفت و ضربه زدن به این نظام پیش می‌روند.

این مسئول یادآور شد: باید باروحیه‌ای انقلابی و باصلابت در مقابل دشمن ایستاد و اجازه کوچک‌ترین حرکت را به آن‌ها نداد.

لشگری با اشاره به سخنان گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا ترامپ، اظهار داشت: نباید با چنین متجاوزان زور گوئی مدارا و سازش کرد و بایستی برخوردی هماهنگ و قاطع صورت گیرد.

وی عنوان کرد: این شیطان‌صفتان خوی وحشیگری و تجاوز دارند و سایر ملت‌ها و شریعتشان برای آن‌ها مهم نبوده و فقط به فکر تأمین منافع خود هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس در خاتمه گفت: دشمن بداند آزموده را آزمودن خطاست و 8 سال دفاع مقدس تاریخی برای عبرت گرفتن دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها