مدیر درمان استان زنجان:

بیش از 18 هزار نفر بیمه پرداز در منطقه دندی و ماهنشان وجود دارد

در حال حاضر بیمه پردازان منطقه دندی و ماه نشان به بیش از 18 هزاز و 385 نفر یعنی مرز ایجاد درمانگاه رسیده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۵۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دکتر محمدی مدیر درمان استان  در جلسه شورای اداری شهرستان با تشریح خدمات سازمان تامین اجتماعی در کشور و استان ، از همکاری همه جانبه مسئولین این شهرستان با تامین اجتماعی تشکر کردو گفت: شهرستان دندی به لحاظ کارگری بودن منطقه ، بعد مسافت تا مرکز استان و افزایش بیمه پردازان در مرز سطح بندی ایجاد درمانگاه  قرار گرفته است. 

دکتر محمدی با بیان اینکه درسال 91  بیمه پردازان این شهرستان 13هزار و 500 نفر بود افزود: مجوز سازمان برای ایجاد درمانگاه در قالب سطح بندی 20 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی است که در حال حاضر بیمه پردازان منطقه دندی و ماه نشان به بیش از 18 هزاز و 385 نفر یعنی مرز ایجاد درمانگاه رسیده است .

در این دیدار نوری فرماندار این شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن استقبال از اقدام شایسته سازمان در خصوص ایجاد درمانگاه و رفع مشکلات درمانی مردم در شهرستان دندی گفت در این دولت گامهای بلندی در همه زمینه ها بویژه حوزه سلامت و درمان مردم در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم صورت گرفته است .

حجت الاسلام حسینی امام جمعه این شهرستان نیز با تشکر و قدردانی از اقدام ماندگار و معقولانه سازمان تامین اجتماعی از حیث امکان سنجی ، ظرفیت شناسی و کارشناسی در جهت صیانت از اموال این سازمان بین اللنسلی ، روح همکاری و همدلی مردم منطقه را بسیار بالا دانست و گفت: مردم ولایتمدار منطقه ماه نشان و دندی قدردان تلاشهای مدیران لایق سازمان تامین اجتماعی و دولت تدبیر و امید هستند.

گفتنی است، دکتر محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان به اتفاق دکتر عابدی معاون و جمعی از کارشناسان ستاد ضمن حضور در شهرستان دندی با امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان دندی  پیرامون اختصاص زمین رایگان برای ساخت درمانگاه دیدار و گفتگو کردند.

لازم ذکر است، مدیر درمان باتفاق فرماندار و شهردار شهرستان از شعبه تامین اجتماعی دندی از نزدیک با نحوه خدمت رسانی کارکنان سازمان به بیمه شدگان بازدید کردند.

گفتنی است در بازدید میدانی از دو زمین پیشنهادی ، یکی از زمینها با مساحت 4000 متر مربع که سطح دسترسی آسان مردم به درمانگاه و قابلیت ارتقاء در آینده را داشت انتخاب شد و مقرر گردید پس از بازدید کارشناسان سازمان مرکزی تامین اجتماعی و تایید هیات مدیره سازمان مرکزی ، وارد مراحل و اقدامات بعدی خواهد شد .

ارسال نظرات