بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران؛

تروریست خواندن ایران از سوی آمریکا طنز سیاسی است/ دولتمردان از برجام و مذاکره با آمریکا عبرت بگیرند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران ضمن تقدیر از مواضع شب گذشته روحانی در قبال آمریکا گفته است در صورت ادامه این روند، حمایت تشکل های انقلابی حمایت از دولت بیش از پیش خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۵۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، در پی اظهارات شب گذشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخصوص ایران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در محکومیت این سخنان بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

روز گذشته بار دیگر شاهد نمایش گاوچرانی رئیس جمهور امریکا در قالبی دیپلماتیک بودیم؛ مواضعی که از چند جهت جای تامل و تحلیل دارد.

رئیس جمهور امریکا خود را در چه مقام و موقعیتی می‌بیند تا به ملتی این چنین شریف و نجیب و با اصالت، نسبت‌های دروغ داده و این طور بی مهابا صفت گاوچرانی خود را به دیگران می دهد؟

بهتر است آقای ترامپ سری به سرباز های گرفتار شده خود در خلیج فارس بزند تا متوجه شود اولا وارد کدام حریم شده است و ثانیا تجاوز به حرمت ایرانیان چه عاقبتی دارد.

بهتر است رئیس جمهور امریکا سطح مطالعات خود را افزایش داده یا حداقل از مشاورین مطلع خود استفاده کند به این جهت که ایشان هنوز فرق بین حکومت های دیکتاتوری و دموکراتیک غرب آسیا را تشخیص نمی دهد و هنوز  عوامل حادثه ۱۱ سپتامر را نمی‌شناسد و در یک طنز سیاسی ایران را به عنوان حامی تروریست‌های این حادثه متهم می‌کند مثل اینکه جای جلاد و مقتول تغییر کرده است.

سخنان روز گذشته مسئولین کشورمان نشان از وحدت کلمه در این موضوع ملی داشت. در همین رابطه رئیس جمهور محترم نکات شجاعانه و خارج از رویه گذشته را بیان داشتند که در صورت ادامه این روند حمایت بیش ازپیش تشکل های انقلابی را در بر خواهد گرفت و دشمنان این مرز و بوم بدانند ما سربازان ولایت در  دفاع از کیان این انقلاب تا آخرین نفس پای آرمان های امام و رهبری خواهیم ایستاد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ضمن محکومیت سخنان سفیهانه رئیس جمهور امریکا اعلام می‌دارد تحریم سپاه پاسدار انقلاب اسلامی جزو خطوط قرمز ما بوده و خروج کودکانه امریکا از برجام با برخورد انقلابی و آتشین ما همراه خواهد بود.

همچنین توصیه ما به مسئولین مذاکره کننده برجام و دولت مردان فعلی این خواهد بود که از برجام و مذاکره با امریکا عبرت بگیرند که این رژیم قابل اعتماد نیست همان طور که رهبر معظم انقلاب به صورت مکرر به  این مهم  اشاره کرده بودند و این نوید را به دولت یازدهم و ملت شریف ایران خواهیم داد که در صورت پاره شدن برجام توسط امریکا، با اتکا به خداوند متعال و دانش جوانان این مرز و بوم مجددا به فناوری صلح آمیز هسته ای دست  یافته و  به پیشرفت های شگرف در این عرصه خواهیم رسید.

منبع: فارس

ارسال نظرات