بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در برابر یاوه گویی ها و لجن پراکنی های اخیر ترامپ

در پی یاوه گویی های ترامپ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج با انتشار بیانیه حمایت قاطع بسیج دانشجویی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۴۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از البرز؛؛ در متن این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

《ما کاری نکردیم با اینها؛ اینها هستند که دشمنی میکنند. اگر ما در مقابل دشمنی دشمنانمان با شجاعت و با اقتدار نایستیم، ما را خواهند خورد، خواهند بلعید. «ما» که میگویم، یعنی کشور را، یعنی ملّت را؛ وَالّا شخص بنده و امثال بنده که اهمّیّتی نداریم؛ کشور را [خواهند بلعید]. ما مسئول کشوریم، مسئول ملّتیم، مسئول تاریخیم؛ نباید اجازه بدهیم.》
مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ۱۳۹۴/۱۲/۲۰

بار دیگر لجن پراکنی توهین آمیز رئیس جمهور  آمریکا نقاب از چهره بزک کرده شیطان بزرگ انداخت و حتی فرصت ماله کشی را از دلباختگان به غرب را ربود.

مع الاسف شب گذشته شاهد یکی از بی شرمانه ترین نمایش های ضد انسانی علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم. آن هم در حالی که پس از گذشت چند سال از توافق هسته ای کشورمان همه تعهدات خود را در زمین انجام داده است و در مقابل هیچ یک از وعده های طرف مقابل به گواه بانیان این توافق عملی نشده است. لذا از باب رسالت مطالبه گری دانشجویان بسیجی و پاسداری از اصول تغییر ناپذیر نه شرقی نه غربی چند نکته به شرح ذیل را خاطر نشان می شویم:

۱. موضع گیری واحد دولت و ملت در برابر یاوه گویی های دشمن به خصوص از جانب آقای روحانی که خود از بانیان اصلی مذاکرات با آمریکاست را ارج می نهیم اما مگر در رویه آمریکا تا پیش از این غیر از این بود و یا زمینه این زیاده خواهی ها جز در دولت قبل آمریکا فراهم شده بود؟!

۲. اتخاذ سیاست شایسته در برابر "برجام" با توجه به غرض طرف مقابل در خصوص گروگان گرفتن برجام بدون عمل به تعهدات خود.

۳. عزم لازم برای تمهیدات لازم جهت مهار حربه های اقتصادی دشمن با توجه به اینکه حتی خود برجام هم در این زمینه کارایی نداشت و حالا هم برجام با احتمال لغو در هر لحظه امکان بهره برداری برای مناسبت اقتصادی را ندارد.

۴. پاسخ عملی لازم به دشمن در حمایت از  مقاومت و تقویت برنامه فضایی و موشکی به منظور ناامیدکردن دشمن از عقب نشینی نظام از مواضع اصولی خود

۵. مطالبه عمومی و دانشجویی از کسانی که با ابزارهای مختلف در فضای عمومی جامعه زمینه ساز بروز "خسارت محض"  شدند امروز باید امروز پاسخگوی نتایج گفتار و کردار خود باشند.

در پایان بسيج دانشجويي دانشگاه ازاد واحد كرج ضمن محكوميت شديد اين نوع رفتار سخيف و غير قابل توجيه رئيس جمهور امريكا حمايت قاطع دانشجويان اين دانشگاه را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام ميكند و لازم می دانیم علی رغم هزینه های تحمیل شده به کشور دست کم از نتیجه تجربه "اعتماد به آمریکا" صیانت شود تا برای همیشه راه تکرار و سوء استفاده دشمن بسته شود

ارسال نظرات