تربیت نیروی انسانی شاداب مورد توجه جشنواره فرهنگی ورزشی وزارت اقتصادی و دارایی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی: برای تحقق اهداف جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی باید سعی کنیم نیروی انسانی شاداب، پرنشاط و علاقه‌مند تربیت کنیم تا در عرصه اقتصادی شاهد ثمرات مطلوبی برای نظام باشیم.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۰۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی قدمی در حاشیه نهمین جشنواره جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی سراسر کشور  در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم جدید مدیریت وزارت اقتصاد و دارایی مستقر شد و تأکیدات بسیار ویژه‌ای توسط وزیر اقتصاد در مسائل رفاهی و ورزشی و انگیزشی داشتند و خودشان علاقه‌ای داشتند که حضور داشته باشند ولی به‌دلیل ضرورت حضور در  اجلاس صندوق بین‌المللی پول نتوانستند حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: با توجه به توقف 5 ساله این برنامه‌ها امیدواریم شاهد استقرار آن باشیم و به توسعه مسائل رفاهی و انگیزشی که با معیشت همکاران در ارتباط است کمک شده باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: امیدواریم با توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی با توجه به اتفاقات اخیر و اعلام مواضع جدید توسط آمریکا قدمی برای پیشبرد اهداف نظام برداریم.

قدمی در پایان گفت: برای تحقق اهداف این جشنواره باید سعی کنیم نیروی انسانی شاداب، پرنشاط و علاقه‌مند تربیت کنیم تا در عرصه اقتصادی شاهد ثمرات مطلوبی برای نظام باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها