نماینده، ولی فقیه در استان کردستان:

تولید ثروت و معیشت مردم و اشتغال باید در اولویت اول استاندار باشد

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است که استاندار جدید باید به این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال در استان اهتمام ورزد.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۱۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی صبح امروز در مراسم معارفه استاندار جدید کردستان که با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این مسوولیت‌ها را باید با چشم یک فرصت و نعمت الهی که خداوند در اختیار ما قرار داده است از آن بهترین استفاده کنیم.


نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خطاب به استاندار جدید استان افزود: اینکه شما انتخاب شدید که در مسوولیتی به مردم خدمت کنیم این نعمت الهی است که خداوند در اختیار شما قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید از این نعمت‌ها خسته شد، اظهار کرد: برای اینکه در این راه خسته نباشیم باید مدیریت جهادی داشته باشیم، چون مدیریت جهادی موجب می‌شود شب و روز نشناسیم.

حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه کار‌ها باید به اهلش سپرده شود، اظهار کرد: اگر کار‌ها را به دست اهل نسپاریم فردای قیامت باید در برابر خدمتی که انجام نشده پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: این مسوولیت‌ها امانتی است که باید آن را به دست اهلش بسپاریم تا خروجی لازم را شاهد باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خواسته ما نیرویی از خود استان بود که خوشبختانه تحقق پیدا کرد، گفت: تولید ثروت و معیشت مردم و اشتغال باید در اولویت اول استاندار باشد و وجود استاندار جهادی نیاز امروز استان کردستان است.

وی با قدردانی از استاندار قبلی در بحث توجه به زیرساخت‌ها در استان، گفت: به موضوع زیرساخت‌ها در دولت گذشته توجه خوبی صورت گرفت.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است که استاندار جدید باید به این ظرفیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال در استان اهتمام ورزد.

وی از استاندار جدید کردستان به عنوان انسانی جهادی و دارای فکر اقتصادی نام برد و اظهار داشت: دو موضوع اشتغال و معیشت مردم در اولویت کاری استاندار جدید باشد.

حسینی‌شاهرودی افزود: رعایت عدالت در خدمات‌رسانی و توسعه کشور و استان به صورت متوازن باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا با برنامه‌ریزی گام برداریم.

وی با بیان اینکه کردستان در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به میانگین کشوری جلوتر است، گفت: باید در مباحثی که از میانگین کشوری عقب هستیم بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

حسینی‌شاهرودی اظهار کرد: مسوولان ما وظیفه دارند بستر رشد دینی را در جامعه ایجاد و باید زمینه را برای توجه بیشتر مردم به مباحث دینی که جزء فرهنگ اسلام است فراهم سازند.

وی با بیان اینکه هزینه‌هایی که امروز در کشور و نظام صرف امنیت کنیم بسیار زیاد بوده که از سوی بی‌دین است و هر چه در حوزه ارتقای سطح دینی جامعه کار شود کم است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات