بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی

ادامه برجام به هر قیمتی با عنوان ادامه با اروپا بی ثمر خواهد بود/ امتیاز دادن به آمریکا به هیچ عنوان قابل قبول نیست

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ادامه برجام به هر قیمتی با عنوان ادامه با اروپا بی ثمر خواهد بود امریکا و کشورهای غربی را به این تحلیل خواهند رساند که جمهوری اسلامی اصلا قادر به پاسخ گویی در برابر اهانت‌ها و نقض‌ها نیست
کد خبر: ۸۹۳۳۱۶۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با تمام انتقادات وارده و کم و کاستی‌ها در نحوه و چرایی و نتیجه برجام، حمایت همه جانبه خود را برای مقابله با توطئه آمریکای جنایت کار اعلام می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: بر خود و بر همه اقشار مذاهب و هر جناحی و حزبی لازم می‌دانیم که با وحدت نظر در مقابل این هتاکی و نقض عهد آمریکا مواضع قاطعی اتخاذ کنند و برای پاسخ گویی به یاوه سرایی‌های رئیس جمهور این کشور موضع گیری‌های قاطع تر علیه سیاست‌های خصمانه این دولت استکباری را خواستاریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در راستای روشنگری سه تهدید بالقوه را اعلام و بیان کرد: ادامه برجام به هر قیمتی با عنوان ادامه با اروپا بی ثمر خواهد بود امریکا و کشورهای غربی را به این تحلیل خواهند رساند که جمهوری اسلامی اصلا قادر به پاسخ گویی در برابر اهانت‌ها و نقض‌ها نیست پس در هتاکی و تاراج حقوق ملت جری‌تر خواهند شد و از طرفی خود شما سال های قبل به این اشاره کردید که اروپا دنبال آقا اجازه امریکاست و حال که ترامپ راه را از هر سو بسته این کشورها منافع مشترکشان با امریکا را فدای ما نخواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به انتقادات شما از سیاست‌های خصمانه آمریکا و گوشزد جنایت‌های تاریخی آمریکا و با توجه به روی کار امدن دولت بی بزک ترامپ که همان ماهیت دولت‌های قبل بدون بزک است که هیچ ثبات و تعهدی را نمی‌پذیرد و به راحتی نقص عهد می‌کند ادامه مذاکره با امریکا اصلا توجیه عقلی نداشته و قابل قبول نیست.

در این بیانیه، دادن امتیازات به عنوان یکی دیگر از تهدیدات مطرح شده و اعلام شد: در این مدت امریکا تمام تلاش خود را برای بدست اوردن امتیازاتی جدید ولو بدون انجام مذاکره رسمی از جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.
اینجا اعلام می‌کنیم دادن امتیاز به امریکا به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

دانشجویان بسیجی در این بیانیه آورده‌اند: انتساب برجام به نظام نیز یکی دیگر از تهدیدها است به طوریکه عده‌ای برای فرار انتقادها و شانه خالی کردن از مسؤولیت‌شان در برجام و برای القای ناکار آمدی نظام، برجام را منتسب به نطام اسلامی می‌کنند. برجام پروژه عده‌ای از سیاسیون کشور بود که فکر می‌کردند مذاکره با امریکا تنها حل کننده مشکلات کشور است. این پروژه شکست خورده اصلا ارتباطی به نظام اسلامی ندارد!

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی اعلام کرد: در آخر لفاظی ترامپ درباره خلیج فارس نشان دهنده مشکل روح سرمایه‌داری آمریکا با مردم ایران است که برای پاسخ‌گویی به این هتاکی احیای شعار مرگ بر آمریکا باید در دستور کار قرار گیرد‌.

ارسال نظرات