دیدار فرمانده سپاه مریوان با ماموستا رستمی

سرهنگ شکیبا سلیمی فرمانده سپاه مریوان با همراهی مسئول بسیج طلاب شهرستان و مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۸۹۳۲۹۷۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ شکیبا سلیمی فرمانده سپاه شهرستان مریوان با همراهی مسئول بسیج طلاب شهرستان و مدیر فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان با نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کردند.


سرهنگ سلیمی در این دیدار با اشاره به جایگاه والای روحانیت در جامعه اظهار داشت: روحانیت یکی از ارکان مهم وحدت در جامعه است. نقش فعال و حضور موثر روحانیان مبارز و متعهد در دوران دفاع مقدس برهیچ کس پوشیده نیست.


وی افزود: امروز یکی از اهداف دشمن در راستای اسلام هراسی ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و در این راستا نقش علما و روحانیت همچون دوران دفاع مقدس برجسته و سرنوشت ساز می‌باشد.


فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: خدمت به مردم و توجه به روحانیون از اهداف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد و این نهاد مقدس به عنوان بزرگترین پشتیبان روحانیون در جامعه است.


در ادامه ماموستا رستمی با تشکر از فرمانده لایق و خدمتگذار سپاه مریوان، اقدامات مهم سپاه در حوزه امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و فرهنگی در شهرستان را لازم و اساسی برشمرد و افزود: نقش سپاه در تمام زمینه‌ها برای آحاد مردم آشکار و محبوبیتش دوچندان شده است.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری سپاه را بازوی توانمند انقلاب اسلامی دانست و تهدیدات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه را بی اساس و واهی خواند.


در پایان این دیدار سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه شهرستان مریوان با اهداء لوح یادبود و سپاس از ماموستا رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مسجد جامع قباء بهاران مریوان از زحمات خستگی ناپذیر این عالم فقیه و متعهد قدردانی و تقدیر نمود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات