فرمانده حوزه مقاومت بسیج معصومیه(س)از ناحیه روح الله یزد:

انجام کار فرهنگی برای خانواده ها؛نیاز مبرم جامعه

به منظور انجام کار فرهنگی و مقابله با جنگ نرم؛نزدیک به شش هزار نفر از بسیجیان خواهر در شش ماهه اول امسال در برنامه های فرهنگی حوزه مقاومت بسیج حوزه معصومیه(س)از ناحیه روح الله یزد شرکت نمودند.
کد خبر: ۸۹۳۲۷۰۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ درراستای بصیرت افزایی در خصوص مهارت‌های متناسب با زندگی امروزی به همت حوزه مقاومت بسیج معصومیه (س) نزدیک به شش هزار نفر از بسیجیان خواهر حوزه در کارگاه‌های مهارت‌های زندگی و نشست مادران پرچم داران مبارزه با جنگ نرم شرکت نمودند.
خواهر مؤمنی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج معصومیه (س) ضمن تعریف مهارت‌های لازم برای زندگی سالم در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد ابراز داشت: مجموعه‌ی توانایی‌ها و استعداد‌های به فعلیت رسیده‌ی هر انسان از لحاظ روحی روانی، بهداشت روانی و سلامت جسمی در ابعاداعتقادی، تربیتی و فرهنگی، فردی و اجتماعی که او برای درست زیستن و رشد روز افزون تربیتی اخلاقی آنهارادر زندگی به کار می‌برد مهارت‌های زندگی نام دارند واین مهارت‌ها در جوامع مختلف بر اساس آداب ورسوم حاکم برآن جوامع متفاوت هستند؛ لذا باید دختران ما که در ایران اسلامی و فرزندان این سرزمین هستند خودرا بااین مهارت‌ها که ازجمله آن‌ها:اعتماد به نفس وخداتکایی. خودشناسی ودیگران شناسی. قدرت سازگاری. خودآگاهی. قدرت تصمیم گیری. قدرت کنترل احساسات و…. میباشدبسازندوتزکیه را در زندگی رعایت نمایند؛ و صدالبته که این مهارت‌ها در سایه عقل وعلم و قدرت عمل به دست می‌آیند.
وی در ادامه افزود:آنچه امروز برای خانواده‌ها لازم و ضروری است انجام کار فرهنگی است دشمن در وهله اول به دنبال جلوگیری از تشکیل خانواده است و در وهله بعد به دنبال تخریب خانواده است که البته کار‌هایی برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن انجام شده که کافی نیست و باید به حول و قوه الهی بیشتر فعالیت انجام شود.
ارسال نظرات