با حضور رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان:

برگزاری جلسه هماهنگی کنگره برزگداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان در دهگلان

با حضور رئیس ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان جلسه هماهنگی کنگره برزگداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان در دهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۰۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور رئیس ستاد کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید کردستان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای آماد گی وبهتر برگزارشدن این کنگره در شهرستان دهگلان برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم حسینی رئیس ستاد کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با اشاره به ایام حزن واندوه محرم گفت: مکتب امام حسین (ع) نوت دهنده همه بشریت از ظلم وستم است و یکی از پیام‌های مکتب امام حسین (ع) و عاشورا جوانمردی و فداکاری و رعایت حق الناس بوده ااست.


وی با اشاره به تهدیدات دشمن در موضوعات مختلف گفت: امروز ایران اسلامی با یک هجمه بزرگ استکبار جهانی مواجه است که اولین محور تهدید دشمن بخاطر وجود امنیت در کشور ما است و حضور آنان در منطقه برای ازبین بردن امنیت است.


وی در ادامه گفت: دومین محور تهدید دشمن بخاطر علم و دانش در کشور است، زیرا کشور‌های که از نظر علم و دانش در ترقی باشند سلطان جهانند و وقتی دشمن می‌بیند ایران اسلامی در رتبه بالایی علمی قرار گرفته می‌خواهند آن را محدود کنند واز این نظر کشورمان را وابسته خود نمایند.


حسینی گفت: زمانی که دشمنان نتوانستند از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند با توجه به نقاط ضعف اقتصادی به تحریم اقتصادی روی آورند که راه نجات از آن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در کشورمان است.


وی با اشاره به تهدیدات خارجی دشمن گفت: دشمنان اسلام برای به سیطره درآوردن کشور‌های اسلامی وغارت منابع وامواشان با راه اندازی جنگ‌های نیابتی وکوچک سازی دولت‌های اسلامی با استفاده از ظرفیت جهان اسلام در جنگ‌ها به شدت فعالیت می‌کنند تا جهان اسلام را نا امن جلوه دهند.

حسینی درادامه با اشاره به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان و یادواره‌های شهدا دراستان و کشور گفت: یکی از کار‌های فرهنگی که می‌تواند دسیسه‌های دشمنان اسلام وانقلاب اسلامی را درمنطقه خنثی نماید برگزاری همین کنگر‌های و یاد وار‌های شهداست.


وی افزود: جایگاه رفیع شهید و شهادت و مکتب وسیع ونجات بخش آنان برنده‌ترین سلاح در برابر سلاح‌های استعمار واستکبارجهانی است.


وی درادامه گفت: این کنگره شهدا هر سال در یکی از استان‌ها وشهرستان‌های کشور برگزار می‌شود ودر سال ۹۷ این کنگره در کردستان نیز برگزارخواهد شد.

حسینی گفت: شهرستان دهگلان از تعداد ۵۴۸۳ شهید والا مقام کردستان ۹۹ شهید گرانقدر به خود اختصاص داده است که باید این شهدای گرانقدر شهرستان دهگلان به جهان شناسانده شوند.


وی درادامه از ظرفیت جامعه روحانیت برای شناسایی بیشتر سیره وروش شهدا وفداکاری آنان تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه وجماعات در نماز‌های یومیه وجمعه می‌توانند شهدا را بهتر به نسل جوان و آیندگان و جهانیان معرفی کنند.


حسینی گفت: برای برگزاری این کنگره عظیم که در سال ۹۷ در شهرستان سنندج برگزار در کل شهرستان‌های استان جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی صورت گرفته در مرکز استان ۲۸ کمیته و در شهرستان‌ها ۲۴ کمیته موظف هستند برنامه‌های پیشنهادی جلسات برگزارشده خود را جهت هر چه بهتربرگزار شدن این کنگره انجام دهند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات