اهدای 200بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مددجوی کهریزک

خبرگزاری بسیج: مدیر کمیته امداد شهرستان ری گزارشی از برگزاری دیدارحامیان طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف کمک به دانش آموزان تحت حمایت در قالب طرح شوق دیدار ارائه کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۷۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

  یدالله صفری، مدیر کمیته امداد شهرستان ری گفت: ایجاد انگیزه برای تحصیل علم و ارتقا دانش و همچنین تسهیل وضعیت برای بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل، اهداف مورد انتظاری هستند که در تلاش هستیم با مشارکت حامیان  و خیران به آنها دست یابیم.

وی با اشاره به  دیدار 30 نفر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین با تعدادی از دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد اداره کهریزک گفت: این اقدام با هدف کمک به دانش آموزان کم بضاعت انجام شد و حامیان حاضر در این مراسم  31 میلیون و 798 هزار تومان به صورت غیرنقدی و در قالب بسته های لوازم التحریر به  دانش آموزان تحت حمایت کمک کردند.

صفری با بیان اینکه حامیان همواره یاور کمیته امداد در یاری رساندن به نیازمندان هستند گفت: پنج هزار و ۴۰۶ حامی  حمایت یک هزار و ۸۱۶  یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» در کمیته امداد شهرستان ری بر عهده دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ری افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده دار شوند.

وی یادآور شد: خیران برای کمک به دانش آموزان نیازمند می توانند با شماره گیری سامانه پیامکی # ۰۲۱۱3 * ۸۸۷۷ *، سامانه تلفنی ۷۳۵۵ ، حضور در دفتر کمیته امداد شهرستان ری  و ادارات تابعه  در کهریزک، حسن آباد و قیام دشت کمک های خود را به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظرات