در قالب طرح احسان حسینی؛

۱۵۰ سبد کالا بین مددجویان پیشوایی توزیع شد

خبرگزاری بسیج: سبد کالا حاوی برنج، روغن، عدس، تن ماهی، چای و قند به ارزش ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان بین ۱۵۰ خانوار مددجوی پیشوایی در قالب طرح احسان حسینی توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۷۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

 

  سید جلال محمدی، سرپرست کمیته امداد شهرستان پیشوا با بیان اینکه در سال جاری طرح احسان حسینی با  استفاده از ظرفیت مساجد، معتمدان، هیات های مذهبی، تکایا، حسینیه ها، مبلغان و مداحان برای خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان اجرا می شود؛ گفت: برنامه تامین کمک معیشت نیازمندان را کمیته امداد با مشارکت خیران اجرا می کند  و هدف از اجرای آن، محرومیت‌زدایی و تامین مایحتاج خانوار های مددجوی تحت  حمایت این شهرستان است.

وی توزیع سبد کالا را یکی از اقدامات کمیته امداد برای کمک به مددجویان برشمرد و افزود: نیکوکاران همیشه پشتوانه و بازوی کمکی کمیته امداد بوده اند و در صحنه های رقابت در امور خیر مشارکت وسیعی داشته اند، چراکه اعتبارات دولتی به تنهایی قادر به پاسخگویی نیاز نیازمندان نبوده و نیست.

محمدی با اعلام اینکه، درصدد هستیم تا همه خانوار های تحت حمایت از سبد کالا و یا اطعام با غذای گرم بهره مند شوند، بیان کرد: تا پایان ماه محرم و صفر دفاتر این نهاد، مراکز نیکوکاری و مساجد شهری و روستایی این شهرستان آماده دریافت نذورات خیران برای اطعام نیازمندان است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان پیشوا افزود: هدف از توزیع سبد غذایی و کالا در بین مددجویان و نیازمندان رفع مشکلات محرومان ، اطعام ایتام ، حفظ عزت نفس مددجویان و تلاش برای توانمندسازی خانوارهی تحت حمایت با مشارکت خیران است .

وی با اعلام اینکهتوسط یکی از حامیان  طرح محسنین  سبد کالا حاوی مواد غذایی بین 150 خانوار تحت حمایت توزیع شده است ،افزود: ارزش هر سبد اهدایی  به طور متوسط 67 هزار تومان و  هر سبد حاوی برنج، روغن، عدس، تن ماهی، چای و قند بود.

سرپرست کمیته امداد شهرستان پیشوا یادآور شد: پرداخت الکترونیکی از طریق سرشماره #02111*8877* اپراتورهای تلفن همراه و شماره کارت 6104337940227620 نزد بانک ملت و یا مراجعه حضوری به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این شهرستان سه روش مشارکت مردم در کمک به نیازمندان است.

وی همچنین به کمک ۱۰ میلیون تومانی این حامی نیکوکار برای تامین نوشت افزار دانش آموزان  نیازمند و ودیعه مسکن  سه خانوار تحت حمایت اشاره کرد و گفت: شش میلیون تومان  از این مبلغ برای کمک به تامین ودیعه مسکن سه خانوار نیازمند و مبلغ چهار میلیون تومان برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پیشوا هزینه شده است.

محمدی  بیان اینکه این حامی نیکوکار سه سال است که با این نهاد در قالب طرح محسنین همکاری می کند، گفت: این حامی حمایت از چهار فرزند از خانوارهای مشمول طرح محسنین را بر عهده دارد و ماهیانه مبلغی را برای آنها  واریز می کند؛ همچنین در مناسبت های مختلف و در قالب طرح های مشارکتی کمک های خود را به خانوارهای تحت حمایت این نهاد اهدا می کند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان پیشوا با بیان این که طرح اکرام ایتام و محسنین طرحی انسان دوستانه و با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند است، گفت: حامیان در این طرح حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده می گیرند و به صورت ماهیانه  مبلغی را به حساب آنها واریز می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات