خبرهای داغ:
يكی از مسئولان سپاه ولايت تبريز:

توجه به مسائل ايمنی از مهم ترين وظايف در سپاه و بسيج است

یکی از مسئولان سپاه ولایت تبریز ضمن گرامیداشت و تبریک هفته سوم مهر ماه به عنوان روز ایمنی در سپاه به همه زحمتکشان این عرصه گفت: از مهم ترين وظايف كاركنان در نيروهاي مسلح توجه به مسائل ايمني می باشد.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۴۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

احمدرضا مولوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به فرمايش فرمانده كل قوا در خصوص اهميت ايمنی افزود: امام خامنه ای در فرمايشات خويش بارها به اهميت ايمنی اشاره كرده و فرموده اند كاری كنيد كه مسائل ايمني در سپاه جدی گرفته شده و نگذاريد به مسائل ايمنی كم اهميتی و كم توجهی شود.

وی ادامه داد: همين امر موجب شده در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هفته ای به اين مناسبت اختصاص يافته و برنامه هاي متنوعی براي كاركنان جهت آشنائی و يادآوری مسائل ايمنی در طول اين هفته اجرا شود.

وی با تشریح برنامه های سپاه ولایت تبریز در هفته ایمنی خاطرنشان کرد: در سپاه ولایت تبریز نیز برنامه هایی همچون برگزاری کلاس های توجیهی ایمنی، توزیع فیلم مرتبط با مسائل ایمنی برای خانواده ها، آموزش عملی استفاده از کپسول آتش خاموش کن، برگزاری مسابقات و ارسال برشور و ارسال پیامک های ایمنی برای کارکنان و بسیجیان و ... در طول هفته اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها