مسئول بسیج جامعه پزشکی سبزوار خبر داد؛

اعزام ۱۳ تیم پزشکی به مناطق محروم سبزوار در قالب اردو‌های طرح هجرت در طول هفته دفاع مقدس

مسئول جامعه پزشکی بسیج سپاه ناحیه سبزوار از اعزام سیزده مورد تیم پزشکی به مناطق محروم سبزوار در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۱۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رمضانعلی اخوان در حاشیه بازدید از اردو‌های جهادی پزشکی با بیان اعلام خبر اعزام تیم‌های پزشکی جهت ویزیت افراد محروم اظهارداشت: در این مدت سیزده تیم پزشکی شامل پزشک پرستار و گروه‌های مشاوره‌ای به مناطق دورافتاده سبزوار اعزام و معاینات رایگان را برای روستائیان و مناطق محروم شهر انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای توسعه عدالت و با هدف بهره‌مندی افراد جامعه از امکانات موجود انجام می‌شود تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی با استفاده از توان پزشکان و پرستاران بسیجی سعی می‌کند به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های مختلف طرح اعزام تیم‌ها را انجام دهد.

اخوان در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۳۰۰ نفر از افراد توسط پزشکان اعزامی مورد معاینه قرار گرفته اند، تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس ۵۲۲ نفر معاینه شده اند.

وی با بیان اینکه تیم‌های اعزامی متشکل از ۴۱ خانم و ۴۲ آقا به طرح‌های هجرت بودند ادامه داد: خدماتی از قبیلآزمایشات غربالگری، مشاوره، معاینات عمومی و داندانپزشکی در اردو‌های طرح هجرت ارائه شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بابیان اینکه اعزام‌ها با شناسایی و نیازسنجی مناطق و به صورت هدفمند انجام شده است، تاکید کرد: تیم‌ها اعزامی به صورت مجزا و با خدمات از پیش تعیین شده اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات