مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفت و گو با «بسیج»:

برکت وجود بسیج باعث تضمین بقای انقلاب اسلامی شده است/ با وجود "بسیج" اهداف استکبار محقق نخواهد شد

سردار محمدی گفت: برکت وجود بسیج باعث تضمین بقای انقلاب اسلامی شده است و هر زمان بسیج احساس خطر کند، با بصیرت وارد عرصه شده و به نحو احسن نقش ایفا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۷۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

سردار علی پاشا محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه تفکر بسیجی از ابتدای انقلاب تاکنون یکی از ارکان تثبیت نظام و مدافع ارزش‌های الهی انسانی بوده است و امروز نقش اثرگذارتری در جامعه و بین‌الملل ایفا می‌کند، گفت: مراقبت از نفوذ دشمن در همه عرصه های سیاسی،اقتصادی و به ویژه در عرصه فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یک وظیفه عمومی است و در این میان بسیج باید همچون گذشته نقش محوری و مقتدرانه خویش را به خوبی ایفا کند.


وی با اشاره به اینکه برکت وجود بسیج باعث تضمین بقای انقلاب اسلامی شده است، ادامه داد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل وقتی نتوانست در عرصه جنگ سخت به اهداف خود در جهت براندازی نظام اسلامی برسد، قصد دارد که از طریق جنگ نرم، انقلاب اسلامی را تخریب کند که با برکت وجود بسیج، هرگز موفق نخواهد شد.


سردار پاشامحمدی در پایان خاطرن اشن کرد: در جمهوری اسلامی ایران هر زمان بسیج احساس خطر کند، با بصیرت وارد عرصه شده و به نحو احسن نقش ایفا می‌کند.

ارسال نظرات