توسط جهاددانشگاهی استان کردستان.

برگزاری مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی در سنندج

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و جهاددانشگاهی استان کردستان، دومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی در سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۵۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مجید آوج با اشاره به اینکه مسابقات سه دقیقه‌ای از پایان نامه‌های دانشجویی بستری برای کمک به رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان است اظهار کرد: دوره جدید این مسابقات با همکاری واحد‌های جهاددانشگاهی در سطح گسترده‌تری برگزار خواهد شد و امید است با استقبال بیش از پیش دانشجویان و بخش‌های اجرایی، خدماتی، فناورانه و ... گام جدیدی برای ارتباط میان پژوهش‌های دانشگاهی و نیاز‌های جامعه برداشته شود.

وی افزود: این مسابقات زمینه‌ای مناسب برای ارایه ایده‌هایی است که به ثمر رسیدن آن‌ها می‌تواند به رفع مشکلات بخش‌های مختلف جامعه اعم از صنعت، کشاورزی، پزشکی، فرهنگ، اقتصاد و ... کمک کند و به همین منظور در دوره جدید مسابقات از مدیران، فعالان و سرمایه گذاران این بخش‌ها دعوت خواهد شد تا با ایده‌های دانشجویان آشنا شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان زمان اعلام فراخوان برای ثبت نام شرکت کنندگان را ابتدای مهرماه تا ۱۵ آبانماه سال جاری اعلام و بیان کرد: شرکت کنندگان در مسابقات باید از ابتدای سال ۹۵ تا پایان شهریورماه سال ۹۶ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند.

وی تصریح کرد: همچنین شرکت کنندگان باید پایان نامه خود را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دفاع کرده باشند و پایان نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نیست.

آوج گفت: پس از پایان مهلت فراخوان مسابقات طی ماه‌های آبان و آذر سال جاری توسط جهاددانشگاهی در سنندج برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با ارائه یک نسخه از پایان نامه خود به سنندج- سه راه جهاد- سایت اداری- ساختمان جهاد دانشگاهی- معاونت فرهنگی مراجعه نمایند.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان در پایان گفت: نفرات برگزیده این مسابفات طی مراسمی تجلیل و برای مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات در تهران معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات