نماینده ولی فقیه در استان:

نیروی انتظامی مهمترین مؤلفه اقتدار و امنیت کشور است

حجت الاسلام لطفی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه تبعیت از مقام ولایت از کارآمدترین و زبده ترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان هستند و بخش اعظمی از توفیقات کشور مرهون رشادت های نیروهای امنیتی و نظامی است.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۹۲
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلیمن "محمدنقی لطفی" نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد،  اظهار کرد: آنچه امروز دشمنان این مرز و بوم را از فکر تعدی و تجاوز به ایران اسلامی باز داشته حضور قدرتمند نیروهای مسلح در دفاع از کیان این سرزمین است.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه تبعیت از مقام ولایت از کارآمدترین و زبده ترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان هستند و بخش اعظمی از توفیقات کشور مرهون رشادت های نیروهای امنیتی و نظامی است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: وجه تمایز نیروهای مسلح در ایران اسلامی با سایر نقاط جهان مردمی بودن و اعتماد متقابل بین مردم و یگان های نظامی است که همین عامل باعث شده روز به روز شاهد تقویت فضای همدلی و مودت بیین آحاد افراد جامعه و نیروهای نظامی باشیم.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به وجود بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر مرز کشورمان با سایر کشورها تاکید کرد: در شرایطی که همسایگان ایران دچار تحرکات گسترده گروه های تروریستی و تکفیری هستند ولی کشورمان لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه آشوب زده خاورمیانه است که توانسته بخوبی آرامش و امنیت را برای عموم مردم به ارمغان بیاورد.

حسین کلانتری معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم ایران را جزیره امن و ثبات در آشفته بازار منطقه خاورمیانه ذکر کرد و گفت: تمامی نیروهای مسلح همچون ید واحده پشت سر فرماندهی معظم کل قوا کشورمان را در رسیدن به اهداف والای خود یاری می کنند.

 کلانتری افزود: این اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی مایه خوشحالی امت های مظلوم و ستمدیده و خشم کشورهای استکباری شده است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در این میان توانسته اند بخوبی اعتماد آحاد افراد جامعه را جلب کرده و با انجام ماموریت های مختلف در این میان نقش تعیین کننده ای ایفا کنند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی یادآور شد: بدون شک برگزاری باشکوه این آیین در سال های گذشته مرهون تلاش های نیروهای نظامی و امنیتی و بویژه نیروی انتظامی است که با تلاش شبانه روزی خود باعث شده اند میلیون زائر اباعبدالله الحسین (ع) در کمال آرامش راهی این سفر معنوی شود.

فرمانده انتظامی ایلام نیز در این صبحگاه مشترک از کشف 430 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان طی هفت ماه ابتدایی سال 96 خبر داد و گفت: مبارزه قاطع با سوداگران مواد افیونی از راهبردی ترین برنامه های ناجا است.

سردار نورعلی یاری اظهار کرد: ناجا یکی از ارکان مهم سازمان بزرگ نیروهای مسلح است، امنیت امروز مرزها و شهرها مرهون مجاهدت نیروهای مسلح است.

 

ارسال نظرات