خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز:

تربیت دینی و معنوی دانشجویان از اهم وظایف نهاد رهبری است

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تبریز در جلسه هم‌اندیشی ائمه جماعت این دانشگاه، گفت: تربیت دینی و معنوی دانشجویان از اهم وظایف نهاد رهبری در دانشگاه‌هاست که در این راستا نقش ائمه جماعات دانشگاه‌ها تعیین‌کننده و کلیدی است.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۰۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام محمد انوری، اظهار داشت: ائمه جماعت نقش مهمی در حوزه‌های مختلف در تحرک و پویایی جامعه دارند و از این رو ضروی است ائمه جماعات دانشگاه‌ها نیز با توجه به مطالبات و نیازهای دانشگاهیان اقدام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: توجه به تربیت دینی و معنوی دانشجویان از اهداف مهم نهاد رهبری در دانشگاه‌هاست و در این خصوص نیز ائمه محترم جماعت دانشگاه‌ها به عنوان معلمان دینی دانشجویان به شمار می‌آیند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب به خودکفایی در امر تربیت دینی خاطرنشان کرد: ترویج و تربیت دینی باید محور فعالیت‌های ائمه جماعت در دانشگاه‌ها باشد.

حجت الاسلام انوری خاطرنشان کرد: ائمه جماعت با کار تشکیلاتی و با تلاش و هم فکری می‌توانند نقص دانشگاه در امر تربیت دینی دانشگاهیان و به ویژه دانشجویان را پوشش دهند و به ساختار علمی و فرهنگی دانشگاه در تربیت علمی و معنوی دانشجویان کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها