خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

مرزهای ایران قابل معامله نیستند/ برقراری امنیت پایدار در مرزها با برگزاری رزمایش های مشترک میان نیروهای مسلح ایران و عراق/ به اهداف پیش بینی شده در رزمایش «محرم» دست یافتیم

فرمانده قرارگاه شمالغرب سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمایش اقتدار در راستای رزمایش‌های امنیتی محرم و حیدر کرار با حضور نیروهای ویژه ارتش عراق به صورت مشترک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۷۱۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تاکنون در برخی موارد، نیروهالی مسلح جمهوری اسلامی ایران به تنهایی از مرزهای مشترک با عراق حفاظت می‌کرد اما از این پس با برگزاری رزمایش‌های مشترک و همکاری نیروهای مسلح دو کشور امنیت‌ مرزها را به صورت مشترک برقرار خواهیم کرد.

وی افزود: رزمایش اقتدار که با حضور نیروهای ویژه ارتش عراق به صورت مشترک برگزار می‌شود در راستای رزمایش‌های امنیتی محرم و حیدر کرار بوده و ادامه یکدیگر هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این خبر که به اهداف مورد نظر خود در رزمايش محرم رسيديم، تاکید کرد: مرزهاي جمهوری اسلامی ایران قابل معامله نيست.

ارسال نظرات