عصر امروز صورت گرفت:

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان 160 تخت خوابی شهرستان قدس

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و‌جمعی از مسئولان از بیمارستان 160 تختخوابی در حال احداث این شهرستان بازدید بعمل آمد.
کد خبر: ۸۹۲۹۵۰۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،عصر امروز با حضورمحمد جعفر علیزاده ،معاون وزیر راه و شهرسازی و با حضور مسئولان شهرستان قدس از جمله:سید مهدی محمدی فرماندار،محمد محمودی شاه نشین،نماینده مجلس شهریار،قدس و‌ملارد عصر امروز، از بیمارستان 160 تختخوابی در حال احداث این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

 

در این بازدید علاوه بر فرماندار ، نماینده مردم شهرستانهای قدس،ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی،معاون فنی و عمرانی شهرداری قدس،رییس شبکه بهداشت شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان شهری ،معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند،که در ادامه پیمانکار پروژه بیمارستان گزارشی از روند احداث و مراحل ساخت این پروژه را ارائه کرد.

محمد جعفر علیزداده،معاون وزیر راه و شهرسازی،در این بازدید بر لزوم تعامل مسئولان شهرستان جهت تسریع در روند ساخت این بیمارستان تاکید کرد

 

وی همچنین اظهار داشت : با توجه به مطالبات مردمی و کاستی های موجود در زمینه بهداشت و سلامت، افزایش فضای درمانی یکی مهمترین نیازهای این شهرستان است که امیدواریم با ساخت و بهره برداری از این بیمارستان این کمبودها تا حد زیادی مرتفع شود.

علیزاده در خاتمه تصریح کرد: ساخت و تکمیل این بیمارستان جزو اولویت های وزارت راه و شهرسازی است که با تخصیص اعتبارات لازم بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام//

ارسال نظرات