اجرای برنامه فرهنگی با شکل گیری انجمن های فرهنگی در میاندورد

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: باید انجمن‌های فرهنگی در شهرستان میاندورد شکل گیرد تا با کمک این انجمن‌ها برنامه‌های فرهنگی نیز پررنگ‌تر شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۴۱۸
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام رضا محمدنسب در دیدار با سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندورد با بیان اینکه مجتمع فرهنگی از نیاز اساسی برای هنرمندان و اصحاب قلم این شهرستان است، اظهار کرد: باید با عزم راسخ و پشتکار مضاعف مشکلات و معضلات به‌خصوص در زمینه‌های فرهنگی را بررسی و رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه نیاز به شادی در جامعه ما به میزان قابل توجهی احساس می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های مذهبی باید برنامه‌های شاد نیز داشته باشیم.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: باید انجمن‌های فرهنگی در این شهرستان شکل گیرد تا با کمک این انجمن‌ها برنامه‌های فرهنگی نیز پررنگ‌تر شود.

محمدنسب با اعلام اینکه در این مدت زمان کوتاه از حضور سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد میاندورود برنامه‌های خوبی اجرا شده است، افزود: برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی اگر نیاز باشد به مراجع بالاتر هم مراجعه می‌کنیم تا این اقدام عملی شود، در این مدت کوتاه برنامه‌های خوبی برگزار شد که وی توانست این انگیزه را در مسؤولان ایجاد کند که به سمت برنامه‌های فرهنگی سوق پیدا کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود نیز بر اهمیت مقوله فرهنگ و هنر تأکید کرد و از همه مسؤولان برای پیشبرد اهداف این اداره مساعدت خواست. 

مجتبی اکبری گفت: نبود مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان دغدغه اصلی اهالی فرهنگ و هنر است و همچنین این برنامه‌ها باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها