خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

ايثار و شهادت يكي از غني ترين گنجينه هاي فرهنگ اسلامي است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: ايثار و شهادت يكي از غني ترين گنجينه هاي فرهنگ اسلامي است كه جلوه هاي اعجاب انگيز آن در طول سالهاي انقلاب و دفاع مقدس به روشني آشكار گرديد و شگرف ترين و عظيم ترين صحنه هاي از خود گذشتگي انسان ها در آن تبلور يافت.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۲۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در راستای سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران اکیپی متشکل از مسئول نمایندگی ولی فقیه ، معاون هماهنگ کننده ، معاونت نیروی انسانی ، معاونت روابط عمومی و تبلیغات و مسئول کانون بازنشستگان سپاه بوکان از خانواده شهید نصیری که در اثر ترور گروهکهای مزدور ضد انقلاب به درجه شهادت رسیده است دیدار شد.

در این دیدارکه دریک فضای صمیمی ودوستانه انجام گرفت حجت الاسلام  روح ا... فتحی  با اشاره به فضیلت شهادت در راه خدا گفت: همه ی مردم ما مدیون خون شهداء و زحمت ها و ایثارگرای های  جانبازان عزیز و خانواده آنان است چرا که خانواده شهداء و ایثارگران با تربیت جوانان خود باعث حفظ و صیانت از دین و سرزمین عزیزمان شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان افزود: يكي از طرقي كه مي توانيم به شهداء اداي دين نماييم ، شناساندن همه جانبه ي آنان بر نسل هايي است كه شهداء و مسيري كه در آن ممارست داشته اند را ، بخوبي درك نكرده اند .

وی ايثار و شهادت را يكي از غني ترين گنجينه هاي فرهنگ اسلامي دانست و گفت: جلوه هاي اعجاب انگيز ایثار وشهادت در طول سالهاي انقلاب و دفاع مقدس به روشني آشكار گرديد و شگرف ترين و عظيم ترين صحنه هاي از خود گذشتگي انسان ها در آن تبلور يافت.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به دلیرمردی های رزمندگان اسلام و مدافعان حرم یاد آور شد: امروز جهان اسلام با مسلح شدن به سلاح ایمان و شهادت و جانفشانی در راه خدا در اوج سربلندی و عزت و قدرت به سر می‌برد و جهان استکبار با درماندگی در مقابل این سلاح برتر در انزوا و استیصال قرار دارد.

ارسال نظرات