سه جوان کردستانی موفق به تولید جامع‌ترین نرم افزار هوشمند کتاب اول دبستان شدند

سه دختر کردستانی فارغ التحصیل رشته کامیپوتر موفق به ساخت جامع‌ترین اپلیکیشن آموزش کتاب بخوانیم اول دبستان شدند که نمونه مشابه داخلی ندارد.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۱۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز معضل بیکاری به یکی از اصلی‌ترین مشکلات جوانان و خانواده‌های آنان بدل شده است به طوری که شاید بتوان گفت: دغدغه اصلی جوانان و خصوصا فارغ التحصیلان دانشگاهی داشتن شغلی ثابت و مرتبط و حتی غیرمرتبط با رشته تخصصی شان است، اما کم نیستند فارغ التحصیلانی که منتظر استخدامی‌های رسمی نشده اند و آستین همت بالا زده اند و خود دست به کار شده اند.

سه بانوی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر اهل کردستان در قالب یک تیم، شرکت داده پرداز وستار رایانت را راه اندازی کردند؛ و این شرکت در حال حاضر مستقر در مرکز رشد دانشگاه کردستان می‌باشد. قابل ذکر است که فعالیت اصلی این تیم در زمینه طراحی و تولید محتوا‌های آموزشی برای کودکان درقالب گوشی‌های هوشمند است.

گلستان حسین پناهی یکی از اعضای این شرکت گفت: این شرکت با مدیریت مهندس نفیسه ایمانیان کارشناس ارشد رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه امیرکبیر تهران و با همکاری شهلا حواس کارشناسی کامییوتر از دانشگاه کردستان و گلستان حسین پناهی کارشناس علوم کامپیوتر از دانشگاه پیام نور سنندج شروع بکار کرده است.


وی افزود: با توجه به گسترش استفاده از گوش‌های هوشمند وکمبود محتوای آموزشی بومی مناسب برای کودکان، ما در طی یک سال از فعالیتمان سه اپلیکیشن تولید نمودیم از قبیل:


اپلیکیشن کتاب رنگ آمیزی که مخصوص کودکان ۲ تا ۵ سال می‌باشد و علاوه بر اینکه کودکان با رنگ آمیزی سرگرم میشوند با رنگ‌ها به دو زبان فارسی و انگلیس آشنا میشوند.

لینک دانلود برنامه:

http://cafebazaar.ir/app/?id=air.ColoringGame&ref=share

اپلیکیشن بازی چند زبانه آموزش حیوانات: این برنامه به سه زبان کردی، فارسی و انگلیسی طراحی شده است و کودکان در قالب بازی با عکس و اسامی چهارپایان، پرندگان و حشرات آشنا می‌شوند.
لینک دانلود برنامه:

http://cafebazaar.ir/app/?id=air.animal&ref=share

اپلیکیشن کتاب هوشمند فارسی بخوانیم اول دبستان: این برنامه یکی از بی نظیر‌ترین‌ها در زمینه محتوا‌های آموزشی برای کلاس اولی‌ها می‌باشد. در این برنامه صفحه به صفحه کتاب بخوانیم اول دبستان پوشش داده شده و در قالب بازی‌های تعاملی در هر درس، به کودکان کمک خواهد کرد که آموخته‌های خود را تثبیت کنند و در بخش نشانه‌های کتاب با دیکته گویی و تصحیح آن مهارت نوشتاری کودکان تقویت خواهد شد.
لینک دانلود برنامه:

http://cafebazaar.ir/app/?id=air.bekhanim&ref=share❗️

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات