در مراسم سوم شهید حججی؛

شهدای مدافع حرم ، شاگردان واقعی مکتب عاشورای حسینی هستند

حجت السلام فیروز جاهی: شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی در دفاع از اهل بیت(ع) ثابت کرد که شاگردان واقعی مکتب عاشورای حسینی هستند.
کد خبر: ۸۹۲۷۵۳۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
'به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛ حجت السلام فیروز جاهی در مراسم سومین روز به خاکسپاری شهید محسن حججی که در مسجد قلعه ندوشن برگزار شدگفت؛ تفکر علوی و حسینی با درس آموزی از مکتب عاشورا و قیام اباعبدالحسین (ع) محقق می‌شود که امروز فرهنگ عاشورایی، جهان را در نوردیده است.
وی با بیان اینکه شهید حججی حال و هوای محرم ایران را کربلایی‌تر کرد تصریح کرد: شهیدی که همچون مولایش امام حسین (ع) بی سر، مثل حضرت عباس (ع) بی دست و مثل حضرت علی اکیر (ع) پاره پاره شد و این شهید روح تازه‌ای به ملت ایران بخشید و فضای محرم ایران را کربلایی‌تر کرد.
فیروز جاهی با اشاره به حضور جوانان در مراسم تشییع پیکرپاک شهید حججی خاطر نشان کرد: شهادت محسن حججی و حضور باشکوه جوانان در مراسم تشییع این شهید، سبب رویش میلیون‌ها جوان شهادت طلب در پی داشت. مصلح بیان کرد: شهید حججی با شهادتش ثابت کرد که انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه سیدو سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) است و تن به ذلت و خواری نمی‌دهد.
ارسال نظرات