رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

نماز ظهر روز عاشورا در 250 محل استان یزد برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: نماز ظهر عاشورا (روزیکشنبه) به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در دشت نینوا در 250 باب مسجد ، حسینیه و امامزادگان این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۵۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: نماز ظهر عاشورا بلافاصله بعد از اذان ظهر با حضور خیل عظیم دسته‌های عزادار و مردم ولایتمدار استان اقامه می‌شود.

وی اضافه کرد: برای اقامه هرچه با شکوهتر این آیین عبادی، نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی لازم با هیات امنای مساجد، تکیه‌ها و همچنین هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی استان اقدام شده است.

این مسئول اظهار کرد: همچنین با اقامه نماز ظهر عاشورا در مکان‌های مختلف، زیارت عاشورای حسینی و برنامه مداحی و مرثیه خوانی در رثای شهدای مظلوم کربلا توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در بیشتر مناطق و شهرستان‌های تابعه استان بعد از اقامه نماز ظهر عاشورا، دسته‌های عزادار برنامه‌های خاص خود را ادامه می‌دهند.

فخرالدینی افزود: سال گذشته نماز ظهر عاشورا با حضور گسترده عزاداران حسینی و جوانان ولایتمدار به نحو باشکوهی در استان اقامه شده بود.
ارسال نظرات