"مرگ لبخندها" روانه بازار نشر شد

خبرگزاری بسیج: "مرگ لبخندها" به همت مدیر انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران به زیور طبع آراسته شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۳۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ کتاب "مرگ لبخندها" مجموعه اشعاری است که به همت رضا مافی، مدیر انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران روانه بازار نشر شد.  

در بخشی از این کتاب می خوانید:

 گاهی برای رهایی باید رفت...

باید سفر کرد از دنیای بیگانه ها

گاهی برای رهایی

باید رفت ...

رفتن همیشه به معنای فراموش شدن نیست ، گاهی سفر معنی کمال می دهد

مافی در گفت و گو با بسیج، اظهار داشت: کتاب  " مرگ لبخند ها " اولین اثر من است

در این کتاب سعی کردم تمام احساسات و عواطف خود را با قلمی شیوا و ساده ، با مخاطب محترم در میان بگذارم. احساساتی که جامعه ی امروز را غرق خود کرده است.

در سال های ابتدایی که نوشتن را آغاز کرده بودم بیشتر از سیاهی های جامعه می نوشتم و فقری که حاکم بر مردم بود البته شرایط آن روز های خود و فوت پدرم آن هم در سنین نوجوانی نیز در این امر بی تاثیر نبود.

همیشه در زندگی درگیر هنر بودم (شعر، عکاسی ، تصویر برداری و مستند سازی، تئاتر و...) و روحیه ای که در شعر ها با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

سبک نوشتاری شعر خود را از شاملو الهام گرفته ام و نگاهم را از فروغ ، البته همانطور که گفتم با زبانی ساده از دل مخاطب و نسلی که در نقطه ی اوج نا امیدی از جامعه و اهداف خود قرار دارد و علت انتخاب نام کتابم نیز به همین است، گفتن واقعیت های تلخی که هست و انکار آن تاثیری در شرایط ایجاد نمی کند.

البته در فراز و نشیب های خود با عشقی آشنا شدم که افسوس می خورم چرا زود تر، از همان روزی که مرا آفرید نشناختمش، خداوند رحمان و رحیم، مهربان بی همتا که الحق و والانصاف زمانی که طعم بندگی او را می چشی می فهمی تنها نیستی و در کتاب نیز به آن اشاره کردم.

البته در جلد دوم کتابم که در حال ویرایش است سعی کردم بر جسته تر به این قسمت از زندگی خود اشاره کنم زیرا که هر چه از معبود بگویم کم است.

عشقی که قابل وصف نیست

او مرا می خواند و من او را ...

علی ایحال امیدوارم توانسته باشم گوشه ای از درد و دل شما که درد های دل خود نیز هست را در این کتاب به قلم آورده باشم. در این مسیر از دوستانی که مرا یاری کردند تا این کتاب به سرانجام برسد قدر دانی می کنم. به امید روزی که هیچ لبخندی نمیرد.

    "مرگ لبخندها" در تیراژ 500 نسخه از سوی انتشارات نظری چاپ و روانه بازار شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش تلفنی خرید کتاب می توانند با شماره تلفن 0216120 تماس حاصل فرمایند.

                            

 

 

 

ارسال نظرات