سردار غیب‌پرور:

خداوند شهید حججی را برای ملت ایران نمونه کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما نمونه‌ی محسن حججی را در کشورمان زیاد داریم و بسیاری از جوانان ما این‌گونه‌اند.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۹۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور در همایش خادمان و خیّران موکب احمدبن موسی(ع) که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد، با یادآوری رشادت‌های رزمندگان مدافع حرم گفت:‌ رزمندگان مدافع حرم نیز همین راه را ادامه می‌دهند؛ آن‌ها همگی بصیرت داشته و قدرت هضم مسائل را دارند. ما نمونه محسن حججی را در کشورمان زیاد داریم و بسیاری از جوانان ما این‌گونه‌اند اما اینکه چگونه خداوند حججی را بیرق کرد باید به دل پاک آن عزیز بازگردیم و هر آنچه خدا به حججی داد به خاطر اخلاصش بود .

وی بیان کرد:‌ امام حسین(ع) جمع همه خوبی‌ها و ارزش‌های متعالی و دردانه عالم خلقت و کائنات است لذا تبیین حرکت آن بزرگوار ارزشی دارد که اگر کمتر از رسالت امام حسین(ع) نباشد، با آن برابری می‌کند. امام حسین(ع) اقیانوس همه مناقب و نیکی‌ها و جلوه‌ای اعلا و متعالی از جهاد کبیر یعنی قدرت نه گفتن به دشمن، نلرزیدن، نهراسیدن و سست عمل نکردن است.

غیب‌پرور با تأکید بر اینکه امام حسین(ع) بر قله رفیع جهاد کبیر ایستاده است بیان کرد:‌ بسیاری دیگر از بزرگان ما مانند سیدالشهدای استان فارس، شهید آیت‌الله دستغیب نیز با وجود اینکه یاران آنچنانی نداشت راه امام حسین(ع) را ادامه داد لذا این «نه» گفتن به دشمن درس بزرگی است که از مکتب امام حسین(ع) به ارث برده‌ایم. این «نه» گفتن به دشمن در یک حرکت عمومی مردم و به طور خاص رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلی پیدا کرد و این ویژگی مهم نیز تا به امروز ادامه دارد.

وی گفت: این موکب به نام حضرت احمدبن موسی(ع) نامگذاری شده است تا در کربلا هم در کنار حرم امام حسین(ع) نامی از آن حضرت برده شود و این نخستین جلسه رسمی برای آغاز به کار موکب احمدبن موسی(ع) است و امیدواریم که امسال بیشتر از سال‌های گذشته در این عرصه موفق باشیم .

 ایسنا

ارسال نظرات