از ۴ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد

با حضور مسئولان و کتابداران کردستان از ۴ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۸۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در مراسم تجلیل از کارکنان و کتابداران شاهد و ایثارگر کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از ۴ کتاب با موضوع دفاع مقدس توسط مدیرکل بنیاد حفظ آثار و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی کردستان رونمایی شد.

کتاب "حدیث سرو" و " راسخون "از علی کلوندی، کتاب " قدر یک لشکر" از علی اکبر علیزاده و کتاب " توشه دیدار " به قلم محمد سلیمانی عنوان ۴ کتابی بود که در این مراسم رونمایی شد.

کتاب " حدیث سرو" وصیت نامه ۳۷ نفر از شهدای معظم شهرستان قروه است که توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس کردستان گردآوری شده است.

کتاب " راسخون" در خصوص زندگینامه شهدای پیشمرگان مسلمان کرد شهرستان کامیاران و شرح زندگانی ۱۲۰ نفر از شهدای پیشمرگ مسلمان کرد است که داوطلبانه و تنها برای دفاع از کیان سرزمین اسلامی و انقلاب پا به میدان مبارزه با ضد انقلاب گذاشتند.

کتاب " قدر یک لشکر" دربردارنده مجموعه‌ای از خاطرات ۲۷ رزمنده و فرمانده دلاور جنگ در کردستان و بازگو کننده حوادث منطق کردنشین در سال‌های حماسه است.

کتاب " توشه دیدار" نیز در دو جلد به همت مدیر کل بنیاد شهید و در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران استان گردآوری و تدوین شده است و شرح خاطرات ۶۲ شهید، شهیده و آزاده و رزمنده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات