فرمانده دانشگاه دافوس سپاه در سنندج:

شهدای ترور، ستاره‌های نورانی‌تر این ملت هستند

فرمانده دانشگاه دافوس سپاه گفت:شهدای ترور، ستاره‌های نورانی‌تر هستند چراکه دشمن تأثیرگذاری این افراد را خوب می‌دانست و به‌دنبال خاموش‌کردن این ستاره‌ها بود و این افراد را مورد هدف قرار داد و به شهادت رساند.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۵۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسج از کردستان، فرمانده دانشگاه دافوس سپاه گفت: شهدا در تمام شرایط سختی‌های زیادی را تحمل کردند تا به اعتبار جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد نشود.

سردار بهرام حسینی مطلق در مراسم گرامیداشت «شهید حاج محمد سعید توفیقی» که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با ایام محرم پیوند خورده است، اظهار داشت: باید در این ایام از امام راحل (ره) که جهان و ایران را اینگونه تکان و انسان‌های واراسته‌ای را تحویل تاریخ داد یادی شود.

وی گفت: استعداد ماندگاری در تاریخ در وجود تک تک افراد انقلابی بود و شیعه و سنی شاهد این شکوفایی، رشد و نمو بودند.

فرمانده دانشگاه دافوس سپاه، تصریح کرد: تابستان سال ۶۰ اوج مدیریت امام راحل (ره) به نمایش گذاشته شد و به نیرو‌ها انسجام بخشید و این تنها یکی از شاهکار‌های ایشان بود.

وی گفت: شهدای ترور، ستاره‌های نورانی‌تر هستند چراکه دشمن تأثیرگذاری این افراد را خوب می‌دانست و به‌دنبال خاموش‌کردن این ستاره‌ها بود و این افراد را مورد هدف قرار داد و به شهادت رساند.

سردار حسینی مطلق افزود: «شهید توفیقی» آدم فهیم و با سوادی بود و رفتار و فهم این فرد به شکل دیگر و از اندیشه قوی برخوردار بود.

وی اظهار کرد: شهدا در تمام شرایط سختی‌های زیادی را تحمل کردند تا به اعتبار جمهوری اسلامی خدشه‌ای وارد نشود و امیدوارم همگی بتوانیم خود را در مسیر نورانی این شهدا قرار دهیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات