حسینی شاهرودی در تذکر شفاهی:

لزوم بازپرداخت وجوه گندمکاران با توجه به فرا رسیدن فصل کشت

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: جهت تسریع در بازپرداخت وجوه گندم کشاورزان با توجه به اینکه فصل کشت مجدد فرا رسیده، اقدامات اصولی تدارک دیده شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۰۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: با معرفی دو وزیر علوم و نیرو، ایجاد ثبات و آرامش و پیگیری مأموریت‌های حیاتی و کلان این دو وزارتخانه را فراهم آورید.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: جهت رفع موانع زیست محیطی معادن شهرستان شاهرود و میامی از جمله معادن پتاس و مس که با فعال شدن آنان می‌توان بیکاری در استان را مرتفع کرد اقدامات مناسبی تدارک دیده شود.
وی همچنین در تذکری خطاب به وزیر کشور گفت: چرا شرق استان با تمام توانمندی نیروی انسانی و جمعیت بالای ۵۰ درصدی شرق استان سهمی از مدیریت استان را ندارد.
وی در تذکری دیگر به وزیر کشاورزی تصریح کرد: جهت تسریع در بازپرداخت وجوه گندم کشاورزان با توجه به اینکه فصل کشت مجدد فرا رسیده اقدامات اصولی تدارک دیده شود، زیرا کشاورزان به این مبالغ نیاز دارند و از طرفی دیگر بانک‌ها به کشاورزان فشار می‌آورند که وام‌های دریافتی شان را تسویه کنند.
حسینی شاهرودی همچنین در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: جهت پرداخت خسارت به باغداران انگور، انار و انجیر در استان سمنان خصوصا در شهرستان شاهرود که از جانب ستاد حوادث غیرمترقبه وام تصویب شده است و مدیریت بحران کشور نیز به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرده امیدواریم این رقم به عنوان وام تخصیص داده شود.
وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: جهت پیگیری پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان صندوق فولاد و ذغال سنگ البرز شرقی که در شرایط بسیار سخت به این مرز و بوم خدمت کرده اند اقدامات اساسی انجام گیرد و این عزیزان نیازمند حمایت ویژه هستند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین ضمن تشکر از وزارت نیرو جهت ابلاغ طرح مجتمع آبرسانی ۱۲ روستای کالپوش خواستار تسریع در تخصیص و ابلاغ اعتبار اجرایی مجتمع شد و یادآور شد: بنده تقاضای تجدیدنظر درباره تخصیص آب سد کالپوش را دارم، زیرا چرا تخصیص دوازده و نیم میلیون مترمکعبی به ۶ میلیون مترمکعب کاهش یافته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار