مسئول بسیج دانش‌آموزی اردبیل:

همایش "احلی من العسل" در مراکز شهرستان‌های اردبیل برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: با توجه به تقارن ایام بازگشایی مدارس با ماه محرم برنامه "احلی من العسل" در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و مصلی‌ها، مساجد و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۵۴۴۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول بسیج دانش آموزی اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام محرم ویژه دانش‌آموزان استان اردبیل تصریح کرد: تجمع بزرگ دانش‌آموزی "احلی من العسل" با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع)، هیئت رزمندگان اسلام و اداره کل اوقاف و امور خیریه به صورت باشکوه و منظم فردا همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

 ایرج نقی‌پور افزود: ما با برگزاری این نوع برنامه ها می خواهیم  زمینه آشنایی نسل جوان و نوجوان امروزی را با زندگی و حماسه‌آفرینی شهدای کربلا را فراهم کنیم که  تمام دستگاه‌ها و متولیان این امر به همین خاطر باید در این زمینه همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

نقی پور با اشاره به اینکه همایش احلی من العسل همانند سال‌های گذشته به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش شناخت نوجوانان و جوانان باشخصیت حضرت قاسم(ع) است.

این همایش فردا از ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در مصلی‌ها، مساجد، بقاع متبرکه شهرستان‌های سراسر استان اردبیل و در اردبیل نیز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با شرکت بیش از دو هزار دانش آموز 13 ساله با برگزاری ویژه برنامه‌های تجمع بزرگ همایش احلی من العسل انجام می‌شود.

 

همایش

ارسال نظرات
آخرین اخبار