خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

بسیجیان به تاسی از امام حسین(ع) در برابر دشمنان ایستاده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در حاشیه دیدار با جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان به تاسی از امام حسین(ع) و عمل به رهنمودهای امام و رهبری همچنان با سلاح و قرآن در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستاده اند.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۸۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

حجت الاسلام رحیم علی طالعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: جنگ ما تمام نشده است و ما همچنان ایستاده ایم و تا آخر هم خواهیم ایستاد .

 وی هدف جهاد را رفع فتنه و شیعه کش در جهان عنوان و بیان کرد : جنگ ما نه از روی سرمستی و نه از روی لشکر کشی و نه از روی کشور کشایی بود بلکه برای دفع فتنه ها بود که اسلام آن را تائید کرده و دفاع مقدس عنوان گرفته است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه خاطر نشان کرد: هرجا ظلم باشد دفاع واجب است و وظیفه ما تا ریشه کن کردن ظلم، ایستادگی و دفاع است  و تا اسرائیل و تا نظام سلطه است ما هنوز جنگ و جهاد داریم.

حجت الاسلام طالعی خطاب به رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت:  شما  در برهه زمانی خود به تکلیفتان خوب عمل کردید،  طبق دستور ولی امر خودتان  برای دفع فتنه جهاد کردید و با حمایت و پشتیبانی رهبری اسلام و کشور را به این جا رساندید .

وی ادامه داد: حالا نسل جدید نیرو های مسلح ارتشیان قهرمان، سپاهیان دلاور و بسیجیان خدا دوست  با تاسی از رهبر والا مقام خود امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و جانباز انقلاب مون رهبر فرزانه و فرماندهی کل قوا با اقتدار، تا امنیت پایدار و تحقق هلال شیعی و ظهور منجی عالم بشریت سنگر به سنگر مراحل را طی خواهیم کرد.

حجت اسلام طالعی در دیدار پیشکسوتان و باز نشستگان گفت: این حضور در محضر ایثارگران تجدید قواست و به یاد آوردن آن عهدی است که انشاءالله بتوانیم از ولی امر حاضرمان اطاعت و منویات آن را اجرایی بکنیم.

 وی افزود:  انشاءالله با  اتحاد و وحدت وهم دلی و تعهد نسبت به اصول و ارزش ها بتوانیم در 25 سال فرمان ولی امر مان را محقق ببخشیم و قلب فتنه را در بیاوریم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در پایان سخنان خود گفت: تا زمانی که خون، ایثار و شهادت یکی از اصول  جامعه اسلامی ما است پیروزی از آن ماست.

این دیدار ها با حضور فرماندار و فرمانده پادگان امام رضا(ع) و فرمانده سپاه به همراه مسئول عقیدتی  سیاسی ارتش و نمایندگی سپاه مراغه از سه رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس صورت گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها