برگزاری رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور در سنندج

مسئولان فدراسیون بوکس کشور به منظور برگزاری رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور در سنندج با سرپرست استانداری کردستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۵۱۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرپرست و دبیر فدراسیون بوکس کشور به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت استان با علیرضا آشناگر سرپرست استانداری کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این دیدار از برگزاری رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور در شهر سنندج خبر داد و گفت، این مسابقات از روز چهارم آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

حامد جولائی اظهار کرد: رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور به مدت پنج روز در ۱۰ وزن مختلف با حضور استان‌های سراسر ایران انجام می‌گیرد.

جولائی در ادامه افزود‌: پیش بینی می‌شود در این رقابت‌ها ۳۳ تیم در قالب ۳۱ استان از سراسر کشور با توجه به سهمیه‌های موجود حضور یابند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بوکسور‌های شرکت کننده در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و ۹۱+ بر روی رینگ می‌روند و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: تیم کردستان با توجه به شرایط میزبانی در تمامی اوزان نماینده خواهد داشت و از قهرمانان عنوان دار و مطرحی استفاده می‌کند.

جولائی گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیأت بوکس کردستان با هماهنگی مسئولان ارشد استان شرایط مطلوب و مناسب را برگزاری خوب این رقابت‌ها ایجاد خواهد کرد.

جولائی در پایان اظهار کرد‌: رقابت‌های بوکس بزرگسالان کشور طی روز‌های ۴ تا ۸ آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات