عضو گروه جهادی شهید غفاری در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

آموزش مهارت های کارآفرینی به روستائیان توسط جهادگران بسیجی

سلمانی گفت: ما تلاش کردیم که مهارت های لازم را به آنها برای کار و اشتغال بیاموزیم و همچنین تسهیلات و بازار فروش برای این روستائیان ایجاد کنیم تا بتوانند کار کنند.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۷۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

 پیمان سلمانی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهید غفاری و شهید چمران آذرشهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات فرهنگی این گروه در مناطق محروم گفت: با بررسی های انجام شده و نیاز سنجی که در روستاهای آذرشهر کردیم به این نتیجه رسیدیم که مهمترین معضل و مشکل فرهنگی در این مناطق نبود مهارت  کافی در کار و زندگی است.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات روستائیان بیکاری است. لذا ما تلاش کردیم که مهارت های لازم را به آنها برای کار و اشتغال بیاموزیم و همچنین تسهیلات و بازار فروش برای این روستائیان ایجاد کنیم تا بتوانند کار کنند.

عضو گروه جهادی شهید چمران آذرشهر خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی مانند آموزش قرآن و احکام برای نوجوانان و بزرگسالان، برگزاری کلاس های ورزشی، آموزش فوتبال و فوتسال و برای خواهران هم آموزش خیاطی و گلدوزی از دیگر اقدامات فرهنگی این گروه جهادی است.

سلمانی بیان کرد: خواهران نیز از حوزه های علمیه در بخش های مختلف کلاس های آموزشی مانند قرآن کریم و احکام برای روستائیان در این اردوها شرکت می کنند.

ارسال نظرات