یک جهادگر بسیجی در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد

رضایت روستائیان از برگزاری کلاس اخلاق توسط جهادگران بسیجی

عضو گروه جهادی شهید احمدی روشن بناب گفت: کلاس های عقیدتی و بیان مباحث اخلاقی از سیره معصومین ( علیهم السلام) توسط روحانیون محلی و خود جهادگران بسیجی از مهم ترین برنامه های فرهنگی این گروه جهادی است.
کد خبر: ۸۹۲۵۰۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

 اکبر صیدی عضو گروه جهادی شهید احمدی روشن بناب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: گروه جهادی شهید احمدی روشن بناب مشکلات و معضلات روستاهای محرومی که در آن فعالیت می کند را شناسایی کرده است.

این بسیجی جهادگر اضافه کرد: بر همین اساس بیشترین تمرکز و عموم فعالیت خود را برای آگاهی جوانان و نوجوانان معطوف کرده است تا از این طریق بتواند مشلات را با کمک خود مردم روستائی حل کند.

عضو گروه جهادی شهید احمدی روشن تصریح کرد: تشکیل گروه سرود برای نوجوانان، برگزاری کلاس های بیان احکام و همچنین کلاس های عقیدتی و بیان مباحث اخلاقی از سیره معصومین ( علیهم السلام) توسط روحانیون محلی و خود جهادگران بسیجی از مهم ترین برنامه های فرهنگی این گروه جهادی است.

این جهادگر بسیجی با اشاره به تاثیرگذاری این اقدامات فرهنگی توسط جهادگران بیان داشت: اقدامات و خدمات فرهنگی شایسته ای که بسیجیان در قالب گروه های جهادی به روستائیان ارائه می کنند در زندگی آنها بسیار تاثیرگذار است و رضایت خود روستائیان را به دنبال داشته است.

ارسال نظرات