مسئول بسیج مداحان در گفتگو با «بسیج»:

امسال مداحان، دفاع مقدس را نیز در برنامه های خود می گنجانند

فراهانی گفت: امسال از مداحان خواسته ایم که در ایام محرم حتما بخشی از مراسم خود را به دفاع مقدس اختصاص دهند.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۸۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

فراهانی مسئول بسیج مداحان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در هفته دفاع مقدس ما در سطح کشور برنامه های زیادی داریم. معمولا در این مراسمات حتما پای ثابت یکی از مداحان یا شاعران آئینی است.

وی افزود:  در سطح کشور برنامه ها و نشست هایی که پایگاه ها و حوزه هاو نواحی  بسیج برگزار می کنند تامین مداح و شاعر آئینی آنها به عهده بسیج مداحان است و گاهی هر چند در حیطه وظایف ما نیست ولی سخنران را هم ما در نظر می گیریم چون ما ارتباط خوبی با سخنران ها داریم.

مسئول بسیج مداحان تصریح کرد: امسال هفته دفاع مقدس با محرم الحرام همراه شده و این همراهی نشان دهنده این است که طبیعتا ما فعالیت های ثابت خودمان را هم در این ایام داریم یعنی همایش ها و نشست های مربوط به محرم برگزار می شود و یکی از آنها معرفی شهید شاخص قشرمان بود که در انجا هم به صورت مفصل به بحث دفاع مقدس و فرهنگ شهادت پرداختیم.

فراهانی گفت: در آثار ی که تولید می کنیم مثل کتابهایی که برای محرم تولید می کنیم حتما اشعاری ارائه می دهیم که جنبه دفاع مقدس و فرهنگ شهادت را هم پوشش دهد. امسال از مداحان خواسته ایم که در ایام محرم حتما بخشی از مراسم خود را به دفاع مقدس اختصاص دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار