خبرهای داغ:
با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

نواخته شدن زنگ مهر در دبستان شهید سعدی روستای ابرسج بخش بسطام+عکس

زنگ مهر با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در دبستان شهسد سعدی روستای ابرسجبخش بسطام نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۶۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم روز اول مهر ماه با حضور معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، بخشدار بسطام، امام جمعه رودیان، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش بسطام، فرمانده حوزه بسیج روستایی کربلا و حوزه دانش آموزی ایثار و بسیج فرهنگیان بخش بسطام و خانواده معظم شهدا و برخی مسئولین محلی در دبستان شهید موسی الرضا سعدی روستای ابرسج برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد، نوروزی مدیر دبستان خیرمقدم به مهمانان و دانش آموزان گفت و سید احمد مرتضوی عضو شورای اسلامی روستای ابرسج نیز سخنان بیان کرد.
غفار محمدی معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم بر تحصیل و تهذیب و ورزش تاکید و در خصوص علم و تحصیل و معنویت سخنانی بیان کرد.
در این مراسم زنگ مهر توسط فرزند شهید موسی الرضا سعدی نواخته شد.
لازم به ذکراست در این برنامه نمایشگاه تصاویر شهدای روستای ابرسج و تصاویری از دوران دفاع مقدس و نمایشگاه حجاب و عفاف و تصاویر محرم به همت پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج روستایی کربلا برپا شد.
اجرای همخوانی توسط گروه هیئت الشهدا و پخت فطیر محلی وصنایع دستی و آش رشته توسط هیئت امنا دبستان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.
در این برنامه لوازم التحریر از طرف بانک دی شاهرود به دانش آموزان اهدا شد و کتب درسی نیز توسط شورای اسلامی و دهیاری و پایگاه بسیج شهید مطهری به دانش آموزان اهدا شد.
در حاشیه این مراسم معاون مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین از خانواده شهید موسی الرضا سعدی معلم دانش آموز دیدار کردند.
 
نواخته شدن زنگ مهر در دبستان شهید سعدی روستای ابرسج بخش بسطام+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار