مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌ها است / دشمن به دنبال از بین بردن اتحاد امت اسلامی است

مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: امروز استکبار جهانی به دنبال توطئه‌ای جدید در اقلیم کردستان عراق است و به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف و دوگانگی در این منطقه می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۵۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالحسین یوسفی در مراسم صبحگاه مشترک نظامی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد اظهار داشت: امروز اگر امنیت آرامش و اقتدار در ایران اسلامی وجود دارد به برکت خون شهیدانی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خود گذشتگی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و با کمترین امکانات جهان را متحیر کردند.

وی افزود: دشمن در شرایطی به ایران اسلامی در سال ۵۹ حمله ور شد که ما حتی از کمترین امکانات نظامی برخوردار نبودیم و هنوز انقلاب اسلامی یک نظام نوپا بود.

مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: رژیم بعث عراق با حمایت استکبار جهانی و با پیشرفته‌ترین امکانات نظامی به سمت ایران اسلامی حمله ور شد و اگر مجاهدت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان ایران اسلامی نبود ما امروز از این اقتدار برخوردار نبودیم.


وی افزود: دشمنان با راه انداختن جنگ تحمیلی در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی سعی در از بین بردن انقلاب داشتند، اما درایت امام (ره) و فداکاری مردم سبب شد، دشمنان در هدف خود ناکام بمانند.


این مسئول با بیان اینکه تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه اصلی ما در مسیر انقلاب، امام و شهدا است خاطر نشان کرد: رسالتی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر عهده داشتند باید به گوش نسل‌های امروزی رسانده شود.


یوسفی با بیان اینکه تمام ملت ایران در پیروزی در برابر دشمنان نقش اساسی داشتند، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها، شهامت ها، عزت و پایداری ملت ایران اسلامی است.


وی ادامه داد: امروز دشمنان ما از طریق جنگ نرم به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

مشاور فرمانده سپاه بیت المقدس بیان داشت: امروز استکبار جهانی به دنبال توطئه‌ای جدید در اقلیم کردستان عراق است و به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف و دوگانگی در این منطقه می‌باشد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت مسلمانان افزود: مردم کردستان عراق باید آگاهانه تصمیم بگیرند و وحدت و یکپارچگی خود را فراموش نکنند.

وی در پایان افزود: دشمنان اسلام وقتی فهمیدند که از طریق داعش نمی‌توانند به اهداف خود در منطقه دست یابند بحث همه پرسی کردستان عراق را مطرح نمودند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات