فرمانده سپاه ناحیه خاتم عنوان کرد:

فلسفه وجودی عاشورا استکبارستیزی است / دفاع مقدس بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع نمازگزاران جمعه فلسفه وجودی عاشورا را استکبارستیزی خواند و حماسه دفاع مقدس را بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست .
کد خبر: ۸۹۲۳۲۵۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس پرسنل سپاه ناحیه خاتم به صورت منسجم در نماز جمعه این هفته شرکت کردند.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع نمازگزاران جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هفته دفاع مقدس را تبریک گفت:.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ماه محرم با اشاره به دستاورد‌های دفاع مقدس، یادآوری رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس را زمینه ساز تثبیت این حماسه در یاد‌ها خواند و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید تاکید کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس تشکری است از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، ادامه راه آن بزرگواران را وظیفه نسل امروزی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: دشمن امروز به دنبال تحریف دستاورد‌های دفاع مقدس است به دنبال معرفی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی است، به دنبال گرفتن جوانان مومن و انقلابی است و ما باید نقشه و راه دشمن را بشناسیم.
حسین آزادی نژاد در ادامه با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس، فلسفه وجودی عاشورا را استکبار ستیزی عنوان کرد و با بیان اینکه انسان‌ها مومن و انقلابی بودند که دفاع مقدس را به پیروزی رساندند و بر تربیت همچین انسان‌هایی در جامعه امروزی تاکید کرد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در پایان حماسه دفاع مقدس را بیمه کننده کشور در مقابل تهدیدات دشمنان دانست و افزود: امریکا و هم پیمانانش آرزوی شکست این انقلاب را به گور خواهند برد.
ارسال نظرات