امام جمعه محمود آباد:

عیار موجودیت ملت ها در اتفاقات و رخدادها نمایان می شود/ دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند

جوهره ملت‌ها و عیار موجودیت آنها قاعدتا در اتفاقات و رخدادها خود را بر ملا می‌سازد در تاریخ ملت ایران ما بزنگاه‌های زیادی وجود داشته که ملت آن عصر و دوران در معرض ابتلا قرار گرفته و از آن تاریخ در اذهان ملت خاطراتی وجود داشته ولیکن سر فصل تحولات دامنه‌دار و اثرگذار در خارج از شعاع کشور ایران نشده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۷۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد به همراه اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با امام جمعه محمودآباد دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد با تشکر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که این همه حماسه را آفریدند از اعضای ستاد خواست که برای آشنایی نسل جدید انقلاب و آشنایی آنها با رشادت‌ها و حماسه رزمندگان برنامه‌هایی را در آغاز کار مدارس برای دانش آموزان بیان کرده تا این آینده‌سازان فردای کشور با فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی رزمندگان در دفاع هشت ساله آگاه شوند.

وی درباره هفته دفاع مقدس بیان کرد: جوهره ملت‌ها و عیار موجودیت آنها قاعدتا در اتفاقات و رخدادها خود را بر ملا می‌سازد در تاریخ ملت ایران ما بزنگاه‌های زیادی وجود داشته که ملت آن عصر و دوران در معرض ابتلا قرار گرفته و از آن تاریخ در اذهان ملت خاطراتی وجود داشته ولیکن سر فصل تحولات دامنه‌دار و اثرگذار در خارج از شعاع کشور ایران نشده است.

موسوی گفت: ملت ایران در عصر انقلاب اسلامی در بوته آزمون‌های بزرگی قرار گرفته که این امتحانات از این ملت مردمی الهام بخش به دنیا معرفی کرده است که ریشه این تحولات اصیل انقلاب اسلامی بوده و در کانون آثار ماندگار انقلاب،دشمنان این مرز و بوم و حسودان عنود از جبهه ظالمان و یزیدیان زمان جنگ را به این کشور تحمیل کردند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در این دیدار، مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان را تشریح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها