فرمانده سپاه چالوس:

هدف دشمن از مخالفت با انرژی هسته ای نابودی ماست

سرهنگ عسکری پیش از خطبه ها نماز جمعه این هفته چالوس علت دشمنی استکبار را در نگرش و نوع جهان بینی و ایدولوژی دانست و گفت: دشمن میخواهد ما را از هستی ساقط کند هدف دشمن از مخالفت با انرژی هسته ای و به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ما نابود کردن ماست.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۲۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بسیجیان شهرستان  چالوس در میدان صبحگاه سپاه این ناحیه با حضور سرهنگ عسکری فرمانده ناحیه  وحجت الاسلام سید میثم نبوی مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه چالوس امام جمعه و فر ماندار شهرستان چالوس و دیگرمسو لین شهرستانی وبسیجیان غیور و خانواده معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور پر شور بسیجیان و پاسداران ناحیه انجام شد ابتدا سرهنگ عسکری به خیر مقدم گویی و تسلیت و گرامی داشت ایام برای مناسبت ها پرداخت.

دکتر زندی فرماندار شهرستان چالوس هم در بخش دیگر برنامه به تبعیین ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وی دوران جنگ را با همه خرابی ها و مشکلات از دوران طلایی و ناب پس از انقلاب دانست و پیشرفت های شگرف امروز را مرهون ان دوران دانست.

پس از پایان مراسم نیروها در نماز جمعه شرکت نمودند وسرهنگ عسکری به عنوان سخنران پیش از خطبه ها علت دشمنی استکبار را در نگرش و نوع جهان بینی و ایدولوژی دانست و گفت: دشمن میخواهد ما را از هستی ساقط کند هدف دشمن از مخالفت با انرژی هسته ای و به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ما نابود کردن ماست 

ارسال نظرات
پر بیننده ها