امام جمعه ابرکوه:

امروز باید راه نورانی شهدا برای نسل جوان تبیین شود

امام جمعه ابرکوه در مجمع بسیج گفت: امروز باید راه نورانی شهدا برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس و ماه محرم مجمع بسیج شهرستان ابرکوه با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ناحیه ابرکوه،شهردار و جمعی از رئسای ادارات و اقشار مختلف بسیج تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزای حسینی به تحولات اخیر در عرصه بین الملل اشاره کرد و افزود موقعیت کنونی بسیار حساس است و ایران است که سرنوشت منطقه و حتی دنیا را رقم میزند و بواسطه قدرت بزرگ ایران که به برکت انقلاب اسلامی است همه خواستار رابطه حسنه با ایران هستند.

امام جمعه ابرکوه و رئیس مجمع بسیج شهرستان در ادامه گفت استکبار جهانی میخواهد در راه پیشرفت و ارتباط حسنه ایران با دنیا سنگ اندازی کند . آمریکا و ترامپ سبک سر تعهدی به قول و قرار خود ندارد و این قضیه برجام باعث شد تا همگان بیش از پیش به بدعهدی و غیر منطقی و زورگویی و زیاده خواهی و رذالت شیطان بزرگ پی ببرند

حسینی ادامه داد امروز مستکبران به سرکردگی شیطان بزرگ و رژیم پلید صهیونیستی جنگ نیابتی را ساخت عناصر شوم و خونریز از جمله داعش در کشورهای مختلف به راه انداخته اند اما بواسطه جانفشانی ها و مجاهدت های سردار سلیمانی ها و فلاح زاده ها و برکت خون شهیدان سرنوشت منطقه آنطور که آنان خواستند رقم نخورده و نخواهد خورد.

رئیس مجمع شهرستان ابرکوه اظهار کرد  امروز ما باید راه نورانی شهدا و معنی «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» برای نسل جوان تبیین کنیم بخصوص در مدارس که آغاز هفته دفاع مقدس مقارن است با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس.

وی در پایان به مراسم عزاداری روز هشتم محرم ابرکوه اشاره کرد و افزود با هماهنگی های انجام شده امسال علاوه بر پوشش خبری استانی و کشوری ، مراسم امسال از چند شبکه بین المللی مانند پرس تی وی ، العالم و... نیز بصورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

 

ارسال نظرات