فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در یادواره شهدای پایگاه شهیدان هدایتکار مطرح کرد؛

دشمنی امریکا علیه ایران همواره ادامه دارد/ دشمن فهمیده است قدرتی که ما داریم قدرت اراده است

سردار مولایی گفت: دشمن فهمیده است قدرتی که ما داریم قدرت اراده است، اراده شما در مسیر اراده الهی قرار میگیرد و هیچ اراده ای نمیتواند آن را از بین ببردو این بزرگترین درد دشمن است.
کد خبر: ۸۹۲۱۵۰۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در یادواره شهدای پایگاه شهیدان هدایتکار که در  مسجد جامع مشکین دشت برگزار شد با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور (فاسد)آمریکا در سازمان ملل اظهار داشت: دشمنی امریکا هیچ قت علیه ملت ایران تمام نمیشود و همیشه ادامه دارد و همواره با بغض و کینه علیه ملت ایران سخن میگویند.

دشمنی امریکا علیه ایران هموارده ادامه دارد/ دشمن فهمیده است قدرتی که ما  داریم قدرت اراده است

وی در خصوص نقش امریکایی ها در شکل گیری تهاجم عراق به ایران و گسترش و توسعه و اتمام آن  افزود: مشاور امنیت ملی امریکا در کتاب " قدرت و اصول اخلاق اینگونه میگوید" :  از اولین روزی که انقلاب اسلامی به وجود آمد تفکر حمله به ایران در ذهن ما نقش بست، این فرد کسی است که بیست و یک روز قبل از تهاجم عراق به ایران در مرز اردن با صدام ملاقات میکند و در آنحا چراغ سبز به صدام نشان میدهد که ما با تمام قدرت از شما حمایت خواهیم کرد.

سردار مولایی بیان داشت: امریکایی ها نقطه به نقطه تمام قدرت منطقه ای و بین المللی خود را جمع کرده و در پشت سر صدام قرار دادند، به فرانسه دستور دادند 133 فروند هواپیمای میرال به عراق بدهد.

فرمانده سپاه البرز گفت: امریکایی ها وقتی مشاهده کردند که عراق برای حمله به ایران آماه میشود تمام توان خود را به کار گرفتند تا از او علیه ایران حمایت کنند و با وجود اسناد معتبر مشاهده میشود آنها 60 میلیارد دلار در زمان جنگ علیه ایران به عراقی ها کمک کردند.

وی تصریح کرد: امریکایی ها اعراب را در پشت سر عراق قرار دادند، و با تحرف آنها نیرویی قوی ساختند تا بتوانند تمام امکانات عراق را در خدمت صدام قرا دهند.

سردار مولایی اظهار داشت: رزمندگانی که امروز برای آنها یادواره برگزار میکنیم تنها با عراق نجنگیده اند بلکه با کشور های ابر قدرت  جنگیده اند .

فرمانده سپاه البرز گفت : ما در برابر تجهیزات  به روز دشمن در زمان جنگ تجهیزات زیادی نداشتیم  و قابل مقایسه با دشمن نبود و آنها در محاسبات خود  با توجه به امکاناتی که داشتند به این نتیجه رسیدند که امکان ندارد ایران در برابر عراق به پیروزی برسد و به لحاظ مادی این محاسبه کاملا درست بود.

وی اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی ایران از 37 کشور اسیر داشت، و این نشان دهنده این است که کشور های زیادی علیه ایران وارد جنگ شدند و این جنگ تنها با عراق نبود.

سردار مولایی افزود : جوانان ما کاری کرده اند که پس از سی و هفت سال امریکایی ها (مثل سگ پارس میکنند) ولی نمیتوانند کاری انجام دهند، در حالی  که با قدرت و تجهیزاتی  که در اختیار دارند با ورود به هر کشوری به خواسته خود دست پیدا میکنند ولی به کشور ما و ملت ما نگاه چپ نمیتواند بکند چون یکبار ایران را آزمایش کرده است و میداند این مردم اگر اراده کند در مقابل تمام دنیا خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه البرز یادآور شد: علت ناراحتی و عصبانیت آنها از حضور ما  در سوریه به علت فرستادن مستشار و رزمندگانی است که آنجا آموزش و طراحی و انجام عملیات را آموزش میدهند.

وی گفت: دشمن فهمیده است قدرتی که ما  داریم قدرت اراده است، اراده شما در مسیر اراده الهی قرار میگیرد و هیچ اراده ای نمیتواند آن را از بین ببردو این بزرگترین درد دشمن است.

سردا مولایی بیان داشت: قدرت و اراده ای  که خداوند ب وسیله شهدا نسیب این ملت کرده است، امنیتی  که امروز بر کشور حاکم است در سایه نعمت بزرگ شهادت شهدا بوده است تمام شدنی نیست.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها